Hej baby.dk brugere,
Jeg skriver som anonym, da jeg ikke ønsker, at folk omkring mig, skal finde ud af, at manden og jeg, går med tanken ( og lidt mere end det) om, at få nr. 2 
Vi ønsker begge, at gøre vores datter til storesøster, men vi er lidt nervøse for, om det er for tidligt at gå igang?
Vores datter er 5 måneder og blev født ved ks (semi-akut).
Jeg aner jo ikke hvornår hverken æl eller mens kommer igen, men i lørdags (sidste uge), valgte vi at gå igang med PB 2 <3 Siden da, har vi hygget 4 gange og nøj jeg er øm. Ved godt, at det højst sandsynligt hænger sammen med sexen og ikke nødvendigvis er tegn på andet.
Fik sådan ømhed i lænden og fortil, første gang den 01.11 og igen ca 14 dage efter. Og igen 14 dage efter + igår (7 dage efter).
Har ingen tegn på, at mens er på vej, dog er jeg meget øm i lænden, hvilket jeg også var, da jeg var gravid med min datter, samt da jeg havde en MA. Begge gange kom ømheden kraftigt, da jeg har været 3+.
Er der andre, som er blevet ønsket gravid, hurtigt efter ks, som har oplevet det samme? Hvor lang tid gik der, før i gik i gang med at forsøge igen og hvornår stod i med en positiv test?
Min mand mener, at jeg skal prøve at teste om 1 uge og igen om 2, hvis mens ikke kommer, men synes det er tidligt, når det på ingen måde, er sikkert, at ømhed og jag skyldes, at jeg kan være meget tidligt gravid (3+) eller min krop bare er ved at finde sig selv igen.
Hvad ville i gøre i sådan en situation?