Jaloux

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
8 svar
9 synes godt om
7. december 2014

Anonym trådstarter

Min kæreste har været i byen med en kammerat, og de har så mødtes med han kollega og hendes veninde.. Han snakker en del om hende når han kommer hjem fra job..

hvorfor bliver jeg jaloux over det? De er jo bare gode venner.. Kan slet ikke styre det 

har intet sagt til ham, bare virket glad på hans vegne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

MorDk

Altså hvis min kæreste kom hjem og snakkede meget om en kvindelig medstuderende så ville jeg altså også blive jaloux. Tror det er meget naturligt. Men det kommer jo også an på hvad det er han fortæller... Men nu har jeg meget dårlige erfaringer med den slags så alle mine alarmklokker er ude i tilfælde af for meget snak om "fremmede" kvinder...

Anmeld

7. december 2014

Sprit25

Anonym skriver:

Min kæreste har været i byen med en kammerat, og de har så mødtes med han kollega og hendes veninde.. Han snakker en del om hende når han kommer hjem fra job..

hvorfor bliver jeg jaloux over det? De er jo bare gode venner.. Kan slet ikke styre det 

Nu er jeg selv veninden! Jeg har stygt mange kammerater og der er mange kæreste der også har haft det svært ved mig. Tænk på hende som en fyr. De er bare venner og din kæreste ser hende som en af drengene. Evt spørg om I kan mødes alle 3? 

Derudover holder jeg på det er i et sundt forhold hvor man kan blive LIDT jaloux. 

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

Altså hvis min kæreste kom hjem og snakkede meget om en kvindelig medstuderende så ville jeg altså også blive jaloux. Tror det er meget naturligt. Men det kommer jo også an på hvad det er han fortæller... Men nu har jeg meget dårlige erfaringer med den slags så alle mine alarmklokker er ude i tilfælde af for meget snak om "fremmede" kvinder...

De arbejder kun 3 sammen og som team, så det er jo bare hans hverdag..

det er ganske almindelig arbejdsrelateret og fjollerier, de går tæt op og ned af hinanden hele dagen..

synes bare det virker så dumt at være jaloux over det.. Er faktisk helt pinlig 

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Nu er jeg selv veninden! Jeg har stygt mange kammerater og der er mange kæreste der også har haft det svært ved mig. Tænk på hende som en fyr. De er bare venner og din kæreste ser hende som en af drengene. Evt spørg om I kan mødes alle 3? 

Derudover holder jeg på det er i et sundt forhold hvor man kan blive LIDT jaloux. 

Jeg har mødt hende ude på hans arbejde, det er første gang de har ses privat. Han er næsten lige startet på det job

det er jo fint at han ser hende og de hygger sig, intet skal stoppe det.. Men tankerne kan jeg ikke få væk fra at det er en pige 

synes bare det er så irriterende at jeg skal sidde her og ha det skidt og være ked af det fordi min kæreste har ses med en veninde, det åndssvagt..

jeg har heller ikke selv nogen venner som jeg ses med..

Anmeld

7. december 2014

lillespir26

Altså jeg bryder mig heller ikke om at min kæreste ses med fremmede kvinder men er også bare nået til et punkt hvor jeg tænker sker der noget der ikke bør ske er han ude af vagten og at han jo så ihvertfald ikke er mit tab og vi har været sammen i 7 år til maj 

Anmeld

7. december 2014

aarhusmor

der er bare ikke noget værre end når man sidder med de følelser. Har selv prøvet det mange gange i mit liv. Nu tænker jeg ikke så meget over det mere, har været sammen med min ægtefælle i 12 år og ved bare i mit hjerte at det kun er mig der er vigtig for ham.

Men vi har samme problem alligevel - jeg vil dog ikke kalde det et problem som sådan, men jeg er studerende og vi er 3 i min studiegruppe, hvor en er mand. Denne studiekammerat har jeg det enormt godt med og vi klinger bare. Vi har samme interesser og vi griner rigtigt meget sammen. Vi taler også om sex og ja jeg vil kalde ham en rigtig god slyngveninde.

Min mand er ikke jealous normal, men jeg kan godt mærke at han nogen gange bliver lidt urolig, fordi vi skriver meget sammen.

Min studiekammerat har da sider som jeg godt kunne ønske min mand havde - altså han har humor og det har min mand ikke så meget af.

Men min mand elsker jeg for alt i ham. Han er den sødeste mest elskelige og den dygtigste i verdenen.

Min studiekammerat er bare ikke alt det, overhovedet og jeg ville aldrig aldrig kunne tænke på ham på den måde.

Men jeg snakker om ham og hvor sjovt vi har det. Men også om hvor træls han også kan være, for det kan han.

Mit råd er derfor at stole på den særlige samhørrighed i har i jeres forhold og giv din kæreste plads til at kunne fortælle åbent om hans venskab og glæd dig over at han har det godt med en ven, selvom det er hunkøn.

Anmeld

7. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Tror jeg ville være mere urolig hvis han ikke snakkede om hende i og med han taler om hende og det de laver sammen, føler han jo tydeligvis ikke der er noget i det der er forkert  

min kæreste er typen der tiltrækker flere veninder end venner - han er ikke typen til "pik og patter"-humor som mange andre fyre på hans studie fx. det har jeg det fint med for det er sådan han er og altid har været det har da givet nogen misforståelser et par gange, ikke fra mig men fra veninder der ikk har fattet at han faktisk bare er en fyr der er til at tale sådan rigtigt med - helt uden bagtanker  

Anmeld

7. december 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Jeg ville altså også blive jaloux hvis min mand snakkede meget om en pige på arbejdet, og det kan godt være de bare er venner men jeg ville have det så dårligt med det, og jeg ville ikk skjule det man får det meget bedre af at dele hvordan man har det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.