Hm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan jeg være gravid ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

516 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. december 2014

kristina1124

Hej. 

Min mens er udblevet i ca 20 dage fprsiket, eller min mens er faktisk  uregelmæssig. Jeg har i dag haft minimalt brunt udflåd i et par timer, men nu er det helt væk... Jeg tisser og tisser og har ikke blærebetændelse .. Men test er negativ???  

Kan det overhovedet lyde som en graviditet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

Kærlighediminmave

kristinakjæp skriver:

Hej. 

Min mens er udblevet i ca 20 dage fprsiket, eller min mens er faktisk  uregelmæssig. Jeg har i dag haft minimalt brunt udflåd i et par timer, men nu er det helt væk... Jeg tisser og tisser og har ikke blærebetændelse .. Men test er negativ???  

Kan det overhovedet lyde som en graviditet? 

Måske, måske ikke. Hvis din cyklus er uregelmæssig kan du jo ikke rigtig vide om den bare ikke er kommet endnu. Måske er den på vej, måske er den ikke. Har du prøvet en test?

Anmeld

7. december 2014

kristina1124

komnubaby skriver:

Måske, måske ikke. Hvis din cyklus er uregelmæssig kan du jo ikke rigtig vide om den bare ikke er kommet endnu. Måske er den på vej, måske er den ikke. Har du prøvet en test?

Jeg har prøvet en test for ca 7 dage siden og den var negativ. Men underligt jeg får lidt brunligt udflåd og så pludselig forsvinder det helt? 

Anmeld

7. december 2014

Kærlighediminmave

kristinakjæp skriver:

Jeg har prøvet en test for ca 7 dage siden og den var negativ. Men underligt jeg får lidt brunligt udflåd og så pludselig forsvinder det helt? 

Prøv imorgen tidlig igen ellers må du vente. Det kan også være du springer en mens over, der er mange muligheder, det kan også være du skubber den fordi du tænker på det, jeg gik næsten 14 dage over tid, testede negativ samme dag som jeg tog til lægen, testede negativ hos lægen også, og dagen efter kom mens

Anmeld

7. december 2014

kristina1124

Men jeg tænker ikke over det som sådan, fordi jeg har en masse andet, at tænke over ��

Anmeld

7. december 2014

Chevro

Jeg har haft cyklus på op til 59 dage  Kroppen kan i perioder slet ikke finde ud af det! 

Så der er desværre stor risiko for at dit sind og krop ikke spiller sammen 

Anmeld

7. december 2014

Kærlighediminmave

Chevro skriver:

Jeg har haft cyklus på op til 59 dage  Kroppen kan i perioder slet ikke finde ud af det! 

Så der er desværre stor risiko for at dit sind og krop ikke spiller sammen 

Ja jeg nåede op på 60 dage for 2 cyklusser siden. Jeg var ved at få pip til sidst 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.