ingen mens men meget brunligt udflåd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. december 2014

Anonym trådstarter

ja som overskriften siger, så er mens ikke dukket op i dag som den "skulle" men har de sidste par dage haft meget brunligt udflåd, tør næsten ikke teste, da jeg er bange for den er negativ, men på den anden side, så har jeg jo ikke mens og derved er jeg vel gået over tid??

syns det er svært da jeg forbinder brunligt udflåd med mens kommer samme dag, men det er jo ikke sket.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

ja som overskriften siger, så er mens ikke dukket op i dag som den "skulle" men har de sidste par dage haft meget brunligt udflåd, tør næsten ikke teste, da jeg er bange for den er negativ, men på den anden side, så har jeg jo ikke mens og derved er jeg vel gået over tid??

syns det er svært da jeg forbinder brunligt udflåd med mens kommer samme dag, men det er jo ikke sket.

Har du regelmæssig cyklus normalt?

Anmeld

6. december 2014

Anonym trådstarter

komnubaby skriver:

Har du regelmæssig cyklus normalt?

inden SA var den på 28 dage og efter SA den 29sep blødte jeg i 3 uger fik mens den 17okt og igen den 8nov så ikke helt efter SA, men siden SA har jeg bare begyndt at bløde uden nogen tegn til det, det kunne komme fra det ene minut til det andet, sorry hvis det er lidt rodet men det har hele forløbet sådan set været

Anmeld

6. december 2014

SS82

Skulle den komme idag? Hvis man går og tænker meget på det kan ens mens godt flytte sig. Håber for dig den forbliver væk. 

Anmeld

6. december 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

inden SA var den på 28 dage og efter SA den 29sep blødte jeg i 3 uger fik mens den 17okt og igen den 8nov så ikke helt efter SA, men siden SA har jeg bare begyndt at bløde uden nogen tegn til det, det kunne komme fra det ene minut til det andet, sorry hvis det er lidt rodet men det har hele forløbet sådan set været

Så kan den vel godt være et par dage forsinket, har du prøvet at teste? Ellers prøv om et par dage igen hvis du ikke begynder at bløde inden

Anmeld

6. december 2014

Anonym trådstarter

komnubaby skriver:

Så kan den vel godt være et par dage forsinket, har du prøvet at teste? Ellers prøv om et par dage igen hvis du ikke begynder at bløde inden

nej har ikke testet, da vi har været til familie tam tam hele dagen, så det må blive imorgen. Ja det kan jo godt være den er forsinket, men undret mig bare over brunligt udflåd i 3dage nu og at mens ikke er dukket op, har aldrig oplevet det.

Anmeld

6. december 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

nej har ikke testet, da vi har været til familie tam tam hele dagen, så det må blive imorgen. Ja det kan jo godt være den er forsinket, men undret mig bare over brunligt udflåd i 3dage nu og at mens ikke er dukket op, har aldrig oplevet det.

Kroppen er mærkelig nogengange krydser fingre for dig. Du må gerne give besked når du har testet

Anmeld

6. december 2014

Anonym trådstarter

komnubaby skriver:

Kroppen er mærkelig nogengange krydser fingre for dig. Du må gerne give besked når du har testet

ja det er jeg slet ikke i tvivl om den kan

ja det skal jeg nok gøre.. 

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

når det var falsk alarm, mens dukkede op idag  

Anmeld

7. december 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

når det var falsk alarm, mens dukkede op idag  

ja desværre kan psyken gøre meget. Op på hesten igen. Hvor lang tid har i forsøgt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.