Er jeg den eneste der har gjort det????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2014

JH12

Jeg var de sidste par gange først testet positiv efter tid, og den var MEGET svag positiv, men der var gevinst begge gange ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2014

Soffy27

Har haft 2 test der blev positive efter tid, og har 2 lækre knægte idag krydser fingre for dig 

Anmeld

6. december 2014

Anonym trådstarter

Soffy27 skriver:

Har haft 2 test der blev positive efter tid, og har 2 lækre knægte idag krydser fingre for dig 

Jeg er også pisse nervøs til i morgen.. Og især til på onsdag hvor jeg skal teste og give svar til klinikken.. 

Anmeld

6. december 2014

A. Nonymsen

Jeg vil vente med at sige tillykke, men derimod give dig håb..

jeg testede også positiv efter tid, dagen efter testede jeg positiv igen efter tid... Men stregen var tydeligere, og jeg er gravid (selvom det var valmed som jeg har hørt så meget skidt om)

men test igen om et par dage, hvis du kan vente så længe

Anmeld

6. december 2014

Anonym trådstarter

A. Nonymsen skriver:

Jeg vil vente med at sige tillykke, men derimod give dig håb..

jeg testede også positiv efter tid, dagen efter testede jeg positiv igen efter tid... Men stregen var tydeligere, og jeg er gravid (selvom det var valmed som jeg har hørt så meget skidt om)

men test igen om et par dage, hvis du kan vente så længe

Valmed - hvad mener du?

Anmeld

6. december 2014

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Valmed - hvad mener du?

Valmed er nettos teste... Og de billigste tror jeg... Der har herinde været en del snak om at de er slemme til at vise falsk positiv efter tid...

mine viste positiv efter tid og de var rigtige

Anmeld

6. december 2014

Soffy27

Jeg har aldrig fået en falsk positiv på Valmed, men har derimod fået skyggestreger på, uden farve.. Kan se farve i din.. Test igen i overmorgen  

Anmeld

7. december 2014

M (:

Anonym skriver:

øv øv øv hvorfor smed jeg den ikke ud..

testede mig selv idag og den viste negativ, et par timer senere kiggede jeg igen og så var den svagt positiv, synes jeg selv.. 

Hvad synes i ?? Og er der nogle der har gjort det samme hvor den blev ved med at være positiv.. 

Har jo fået af vide at jeg ikke sku regne med testen,fordi den er over tid.. 

Må teste i morgen også.. 

Jeg ser en streg; jeg har flere gange testet positiv efter tid, og har alle gange været gravid. De teste jeg har taget uden at være gravid er forblevet negative efter tid. Held og lykke herfra (: 

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

Øv øv negativ igen efter de 5 min men trøster mig selv med at jeg kun ville være 3+4 og håber på positiv test på onsdag hvor jeg sku teste.. 

Anmeld

7. december 2014

asff

Anonym skriver:

Øv øv negativ igen efter de 5 min men trøster mig selv med at jeg kun ville være 3+4 og håber på positiv test på onsdag hvor jeg sku teste.. 

Der er stadig håb!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.