Hvor lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. december 2014

Musen91

Hvor lang tid gik der fra i fik sendt henvisningen fra jeres læge til i hørte fra behandlingsstedet? Jeg skal i behandling på OUH men er nysgerrig for hvor lang tid der går før jeg hører noget fra dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2014

A1990

Jeg fik en henvisning og ringede selv til klinikken Så skulle ikke vente på at blive kontaktet af dem. Men det er nok forskelligt hvordan det foregår..

Anmeld

6. december 2014

Musen91

Min læge sagde de ville kontakte mig. 

Men det er nok forskelligt ja. 

Anmeld

6. december 2014

Kærlighediminmave

To dage efter jeg var ved lægen fik jeg brev fra sygehuset. Jeg er ikke i behandling endnu men skal undersøges for pco. Er ret overbevist om at der er noget galt. Men i hvert fald kontakter sygehuset mig to dage efter, jeg fik en tid til undersøgelse om en måned, men ringede til dem om de havde en tid før, og nu har jeg en tid den 12/12 altså 14 dage før jeg oprindeligt skulle til undersøgelse

Anmeld

6. december 2014

esioul

SabrinaSkov skriver:

Hvor lang tid gik der fra i fik sendt henvisningen fra jeres læge til i hørte fra behandlingsstedet? Jeg skal i behandling på OUH men er nysgerrig for hvor lang tid der går før jeg hører noget fra dem

2 uger ca. og så var der 3 mdrs ventetid på første samtale på klinikken. 

Anmeld

6. december 2014

Musen91

komnubaby skriver:

To dage efter jeg var ved lægen fik jeg brev fra sygehuset. Jeg er ikke i behandling endnu men skal undersøges for pco. Er ret overbevist om at der er noget galt. Men i hvert fald kontakter sygehuset mig to dage efter, jeg fik en tid til undersøgelse om en måned, men ringede til dem om de havde en tid før, og nu har jeg en tid den 12/12 altså 14 dage før jeg oprindeligt skulle til undersøgelse

Okay. For jeg var ved læge i mandags og troede faktisk jeg fik brev sådan rimelig hurtigt. Jeg har pco så det er derfor.

Anmeld

6. december 2014

Musen91

esioul skriver:

2 uger ca. og så var der 3 mdrs ventetid på første samtale på klinikken. 

Okay tak. På deres hjemmeside står der 1 mdr ventetid så regner ikke med jeg skal til samtale før i det nye år.

Anmeld

6. december 2014

Kærlighediminmave

SabrinaSkov skriver:

Okay. For jeg var ved læge i mandags og troede faktisk jeg fik brev sådan rimelig hurtigt. Jeg har pco så det er derfor.

Okay ja så kan jeg ikke svare på det jeg skal først undersøges for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.