P piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

249 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. december 2014

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Hvor lang tid efter p piller blev jeres krop "normal" 

Gerne jer hvor det har taget lidt længere tid. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hej piger. 

Hvor lang tid efter p piller blev jeres krop "normal" 

Gerne jer hvor det har taget lidt længere tid. 

Det er simpelthen så individuelt, som det overhovedet kan være - og derfor kan du heller ikke bruge svarene til noget.

Rent kemisk er p-pillepåvirkningen væk efter et par døgn, men så skal kroppen til at tænke selv, og det er meget forskelligt, og der kan såmænd også være stor forskel for den samme kvinde fra gang til gang, hvor hun ikke længere har hormonpåvirkning.

Anmeld

6. december 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det er simpelthen så individuelt, som det overhovedet kan være - og derfor kan du heller ikke bruge svarene til noget.

Rent kemisk er p-pillepåvirkningen væk efter et par døgn, men så skal kroppen til at tænke selv, og det er meget forskelligt, og der kan såmænd også være stor forskel for den samme kvinde fra gang til gang, hvor hun ikke længere har hormonpåvirkning.

Så tror jeg ikke min krop kan finde ud af at tænke selv...

Anmeld

6. december 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Så tror jeg ikke min krop kan finde ud af at tænke selv...

Hvornår stoppede du, hvor lang er din cyklus og er du regelmæssig på trods af lange intervaller?

Anmeld

6. december 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvornår stoppede du, hvor lang er din cyklus og er du regelmæssig på trods af lange intervaller?

Det er snart 9 måneder siden jeg stoppede. Vi har forsøgt ca i 8 måneder, min cyklus har kørt fra mellem 40 og 60 dage, ægløsning har jeg ku finde en gang, og i den cyklus havde jeg positiv test to gange med en uges mellemrum så det fik jeg ik meget ud af. Og for hver mens gør det mere og mere ondt. Så lige på det punkt er jeg glad for der er længe imellem for det gør godt nok naller efterhånden 

Anmeld

6. december 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Det er snart 9 måneder siden jeg stoppede. Vi har forsøgt ca i 8 måneder, min cyklus har kørt fra mellem 40 og 60 dage, ægløsning har jeg ku finde en gang, og i den cyklus havde jeg positiv test to gange med en uges mellemrum så det fik jeg ik meget ud af. Og for hver mens gør det mere og mere ondt. Så lige på det punkt er jeg glad for der er længe imellem for det gør godt nok naller efterhånden 

jeg synes, at du skal snakke med din læge, smerterne kan indikere endometriose, længden kan indikere PCO, men det er også meget muligt, at der ikke kan findes noget - men når du døjer med smerter, synes jeg, at du skal udredes.

Anmeld

6. december 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

jeg synes, at du skal snakke med din læge, smerterne kan indikere endometriose, længden kan indikere PCO, men det er også meget muligt, at der ikke kan findes noget - men når du døjer med smerter, synes jeg, at du skal udredes.

Jeg skal undersøges på sygehuset på fredag da jeg sagde til min læge at jeg mistænker pco men jeg troede bare at man tog blodprøver først. Det har de ikke gjort. Lige nu frygter jeg bare at jeg ikke fejler noget og så ikke får hjælp, derfor spørgsmålet om det med pillerne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.