Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja som overskriften siger er denne æl-test positiv el. negativ, hvad siger i?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ikke helt positiv endnu.. Men giv den gas fra nu afog de næste dage
mortilfreja skriver: Ikke helt positiv endnu.. Men giv den gas fra nu afog de næste dage
hehe vi har været lidt igang igår allerede men ja det vil vi da,,, tror du ik det også er fint med hver anden dag for at det kan lykkedes?
hvad tænker du måske kan jeg stå med en positiv test inden året er omme?? er bare nysgerie...
slet ikke flere??
Hvis du blir gravid vil jeg da mene du godt kan nå at teste positiv på en graviditetstest inden året er omme. Det er jo ca 14.dage efter æggeløsningen du skal teste.
For du får en positiv test meget snart
MT86 skriver: Hvis du blir gravid vil jeg da mene du godt kan nå at teste positiv på en graviditetstest inden året er omme. Det er jo ca 14.dage efter æggeløsningen du skal teste. For du får en positiv test meget snart
Ja ok, men også stadig hvis min cyklus er meget uregelmæssig? Men med den æl test tænker jeg også at den snart er positiv... vi må jo bare gå i krig, hehe..
Tak...
Heidi.R. skriver: Ja ok, men også stadig hvis min cyklus er meget uregelmæssig? Men med den æl test tænker jeg også at den snart er positiv... vi må jo bare gå i krig, hehe.. Tak...
Ja det tænker jeg! Jeg tror at du vil kunne teste ca 14 dage efter æggeløsning!
[slettet af moderator]
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128