vores beslutning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2014

Stabel

komnubaby skriver:

Pyha. Men 3 forsøg er da heller ikke meget?

Det lykkes for 70-80 % af de par der får hjælp at opnå graviditet i et af de 3 førsøg.

For mit eget velkomne lykkes det i det første, så det kan altså godt lade sig gøre. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2014

Miss BananaHammock

komnubaby skriver:

Puha håber ikke jeg når så langt ud. Skal forhåbentlig igang med at få hjælp efter fredag. Tiden går meget langsomt lige nu

Det er overvældende og uoverskueligt lige i starten, men jeg mærkede en ro da vi først var gået i gang. Man kunne lidt lægge ansvaret over på lægerne - det hjælper på den der nagende følelse af ikke at være helt kvinde, fordi man ikke selv kan blive gravid!

håber i snart får jeres ønske opfyldt!

Anmeld

6. december 2014

Kærlighediminmave

Stabel skriver:

Det lykkes for 70-80 % af de par der får hjælp at opnå graviditet i et af de 3 førsøg.

For mit eget velkomne lykkes det i det første, så det kan altså godt lade sig gøre. 

Det bliver spændende at se hvad der sker

Anmeld

6. december 2014

Kærlighediminmave

Miss BananaHammock skriver:

Det er overvældende og uoverskueligt lige i starten, men jeg mærkede en ro da vi først var gået i gang. Man kunne lidt lægge ansvaret over på lægerne - det hjælper på den der nagende følelse af ikke at være helt kvinde, fordi man ikke selv kan blive gravid!

håber i snart får jeres ønske opfyldt!

Det er lige præcis sådan jeg har det! Føler at jeg ikke kan gøre den ene ting som jeg faktisk er bygget til at kunne!! Det er en forfærdelig følelse!! Jeg håber de siger jeg kan starte i behandling og så er jeg sikker på jeg finder LIDT ro

Anmeld

6. december 2014

Chevro

Miia90 skriver:

Nu blev vi jo hellere ikke gravide denne gang, med iui-h 3 forsøg.

vi holder pause hen over julen.  og starter igen lige i starten af det nye år, når min mens kommer igen. 

vi giver iui-h en sidste chance, lykkes det ikke går vi videre med IVF

vi har slet ikke råd til det, så vi må ud og låne de sure penge et eller andet sted.

men man gør meget for at få sin drøm opfyldt jeg trøster mig selv med der måske kun skal et forsøg til. ( det skulle der med vores datter

lidt herfra 

Mia 

Hvor er det trist at høre når nogle kæmper så hård en kamp for at få børn  Det er så unfair! 

Håber så meget der lykkedes for jer i det nye år! <3 

Men hvor blev jeg glad da jeg læste at i havde en pige i forvejen  Håber hun holder jeres mod oppe. 

Kæmpe knus herfra! 

Anmeld

6. december 2014

Miia90

Chevro skriver:

Hvor er det trist at høre når nogle kæmper så hård en kamp for at få børn  Det er så unfair! 

Håber så meget der lykkedes for jer i det nye år! <3 

Men hvor blev jeg glad da jeg læste at i havde en pige i forvejen  Håber hun holder jeres mod oppe. 

Kæmpe knus herfra! 

Tak. Vi holder modet oppe. Men det er hårdt når ens datter går rundt og siger hun vil være storesøster. 

Anmeld

7. december 2014

Chevro

Miia90 skriver:

Tak. Vi holder modet oppe. Men det er hårdt når ens datter går rundt og siger hun vil være storesøster. 

Ja  Det kunne jeg tænke mig!  Håber for jer at jeres ønsker går i opfyldelse snart!!

Anmeld

7. december 2014

Miia90

Chevro skriver:

Ja  Det kunne jeg tænke mig!  Håber for jer at jeres ønsker går i opfyldelse snart!!

Tak, håber vi også  

Anmeld

8. december 2014

LilleMie

Miia90 skriver:

Jeg sender også et kram jeres vej og håber virkelig det lykkes for jer i næste forsøg 

Vi er selv i gang med et selvbetalt ICSI forsøg (taget fra vores opsparing til at få kælderen renoveret), for at få nummer to, og skal i gang med et fryseforsøg i januar.

Og som du skriver, så er det virkelig hårdt, når ens førstefødte hele tiden snakker om babyer og søskende, og at det samtidig også er det, som forældrene ønsker. Vores datter siger, hver gang hun har spist og maven ser lidt stor ud, at nu har hun en baby i maven, hun putter dukker op under blusen, hun ammer dukkerne, kalder dukkerne for lillebror eller lillesøster, siger hun ønsker sig en lillebror til jul, putter dukker og bamser op under min bluse og siger "nu har du også en baby i maven mor", osv. osv. Det er jo et eller andet sted vildt sødt og jeg har efterhånden "vænnet" mig til det, så det rammer ikke så hårdt, som første gang hun blidt aede min mave og spurgte om der var en baby derinde og om den sparkede 

Men hun er jo også samtidig lyspunktet i det hele og vi er så taknemmelige for, at vi har hende   Hvis vi ikke havde hende, så er jeg sikker på, at behandlingen ville føles 1000 gange værre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.