Miia90 skriver:
Tak. Vi holder modet oppe. Men det er hårdt når ens datter går rundt og siger hun vil være storesøster. 
Jeg sender også et kram jeres vej og håber virkelig det lykkes for jer i næste forsøg 

Vi er selv i gang med et selvbetalt ICSI forsøg (taget fra vores opsparing til at få kælderen renoveret), for at få nummer to, og skal i gang med et fryseforsøg i januar.
Og som du skriver, så er det virkelig hårdt, når ens førstefødte hele tiden snakker om babyer og søskende, og at det samtidig også er det, som forældrene ønsker. Vores datter siger, hver gang hun har spist og maven ser lidt stor ud, at nu har hun en baby i maven, hun putter dukker op under blusen, hun ammer dukkerne, kalder dukkerne for lillebror eller lillesøster, siger hun ønsker sig en lillebror til jul, putter dukker og bamser op under min bluse og siger "nu har du også en baby i maven mor", osv. osv. Det er jo et eller andet sted vildt sødt og jeg har efterhånden "vænnet" mig til det, så det rammer ikke så hårdt, som første gang hun blidt aede min mave og spurgte om der var en baby derinde og om den sparkede 
Men hun er jo også samtidig lyspunktet i det hele og vi er så taknemmelige for, at vi har hende 
Hvis vi ikke havde hende, så er jeg sikker på, at behandlingen ville føles 1000 gange værre!
Anmeld