Blødning efter pks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
6 svar
5 synes godt om
6. december 2014

fnuggi

hejsa 

er der nogen der kan hjælpe mig fik pks den 24-10 og har blødt lige siden men siden søndag til tirsdag var det brun og ikke meget men er nu begyndt at bløde en del igen ren blod uden klumper 

er det normalt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2014

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
fnuggi skriver:

hejsa 

er der nogen der kan hjælpe mig fik pks den 24-10 og har blødt lige siden men siden søndag til tirsdag var det brun og ikke meget men er nu begyndt at bløde en del igen ren blod uden klumper 

er det normalt 

Hej

Først tillykke med babyen <3

Jeg fik selv pks i sommers blødte dog ikke så længe. Men fik af vide at 6-8 uger var helt normalt. Og det er du jo inden for. 

Ellers kan du jo altid høre din læge ad til 8 ugers undersøgelse.  

Anmeld

6. december 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg blødte i ca 8 uger efter mit aks. Farve og mængde skiftede en del, så tror det er helt normalt! Vh stine

Anmeld

6. december 2014

Clisolka

fnuggi skriver:

hejsa 

er det normalt 

Første gang fik jeg et AKS - jeg blødte on and off i de første 6-8 uger, ligesom her 2. gang hvor det var det samme  

Anmeld

6. december 2014

Kløver

fnuggi skriver:

hejsa 

er det normalt 

Ja det er helt normalt, alle kvinder får blødning og barselsflåd efter fødsel uanset om det er vaginalt eller ved ks 

det må vare op til 6-8 uger og kan komme og gå og er grunden til mange tror de pludselig har fået mens men hvor det oftest er blod som har samlet sig og kommer ud, og er også normalt 

så længe det ikke lugter grimt/fiskeagtigt 

Anmeld

6. december 2014

fnuggi

mange tak for svar det er så dejligt at vi kan hjælpe med de ? man ikke selv kender svaret på 

nu er jeg mere rolig 

Anmeld

6. december 2014

Mother-love

Det er helt normalt, jeg begyndte først at bløde dagen efter ks. Og så blødte jeg i et par uger hvor det så gik over i brunt udflåd. Og så blødte jeg igen i et par uger tror jeg det var.

og jeg fik afvide at det var helt normalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.