ægløsning?? sex. ønsker at blive gravid,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. december 2014

Anonym trådstarter

jeg vil høre om der er andre der har det /

har haft det som mig... jeg har været inde på en side hvor man kunne skrive op hvilke dato/dag man havde sin sidste menstration da jeg skrev det osv. viste den  at jeg skulle ha (ægløsning) ? et par dage frem tror den viste en uge, om det så kan passe mon dog, det viste sig at i går middag kunne jeg mærke at mine trusser var lidt våde (vådpletr) er det noget med det at gøre (og igen i dag)det skal altså siges at jeg har det engang imellem, men kommer oftes efter min menstration har været der... er der højt chance for at man kan blive gravid når man har det,

når man har en mistanke </ hvornår er det bedst at prøve at teste med gravidtetstest_??håber nogen har lyst til at svarer mig... god aften derude i stuerne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2014

lillespir26

Anonym skriver:

jeg vil høre om der er andre der har det /

har haft det som mig... jeg har været inde på en side hvor man kunne skrive op hvilke dato/dag man havde sin sidste menstration da jeg skrev det osv. viste den  at jeg skulle ha (ægløsning) ? et par dage frem tror den viste en uge, om det så kan passe mon dog, det viste sig at i går middag kunne jeg mærke at mine trusser var lidt våde (vådpletr) er det noget med det at gøre (og igen i dag)det skal altså siges at jeg har det engang imellem, men kommer oftes efter min menstration har været der... er der højt chance for at man kan blive gravid når man har det,

når man har en mistanke </ hvornår er det bedst at prøve at teste med gravidtetstest_??håber nogen har lyst til at svarer mig... god aften derude i stuerne..

Min ægløsning lå en uge senere end hvad sådan en hjemmeside fortalte mig så bare med at have masser sex fra hvornår den sige æl starter også 2 uger frem så må vi håbe den er der 

Anmeld

6. december 2014

Anonym trådstarter

Ok ja så er det bare at *klø på*krydser så meget finger for det lykkes. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.