Sjov måde at overraske familien på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.793 visninger
11 svar
5 synes godt om
5. december 2014

Anonym trådstarter

Hej Alle☺️

jeg er lykkelig gravid 10+4 ��

Vores forældre er de eneste som ved noget endnu. Men snart kommer hele familien på besøg og vi kunne godt tænke os at overraske dem på en sjov måde. Men vores kreativitet stopper ligesom her!

Har i sjove ideer til at overraske familien med baby forøgelse? 

Venlig hilsen 

C. ☺️

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2014

Vaya

Vi lavede en kryds og tværs om familien, og så var der markeret nogle felter, som så til sidst indeholdt bogstaverne til ordet gravid. Det fungerede ret godt

Anmeld

5. december 2014

Vaya

Det skal måske lige siges, at der findes programmer til at lave krydsord, så man ikke selv skal bakse med det

Anmeld

5. december 2014

Krydserfingre

Jeg ville bage en kage med min klreste også beklæde den med blå glasur på den ene side og lyserød på den anden også skrive termin datoen stort ovenpå. Så kan folk selv regne den ud og servere den: "så har *navn* og jeg bagt en kage. Værsgo" :p

Anmeld

5. december 2014

Anonym trådstarter

Vaya skriver:

Vi lavede en kryds og tværs om familien, og så var der markeret nogle felter, som så til sidst indeholdt bogstaverne til ordet gravid. Det fungerede ret godt

Det var da os en super god ide ��☺️ Tak 

Anmeld

5. december 2014

Miss BananaHammock

Vaya skriver:

Det skal måske lige siges, at der findes programmer til at lave krydsord, så man ikke selv skal bakse med det

Hvilket program brugte i?

Anmeld

5. december 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Kage med skrift (som også er foreslået )

Eller noget med at hænge scanningsbilleder op?

Eller klippe figurer af en gravid kvinde som servietter?

Min storebror fortalte min mor det ved at de fik et brev uden afsender på hvor i der lå et scanningsbillede af den nye forøgelse

Hvis vi skal have en mere vil jeg lave det med at lave småkager formet som hjerter og så med glasur terminsdato

sidst var jeg bare så lykkelig så alle fik en sms eller et opkald da vi stod med 2 streger

Anmeld

5. december 2014

Vaya

Miss BananaHammock skriver:

Hvilket program brugte i?

Eclipse crossword hedder det. Det kan hentes gratis på nettet her

http://www.eclipsecrossword.com

Man an kan også finde noget til iPad, kan dog ikke huske, hvad det hedder.

Anmeld

5. december 2014

Frk.S

Første gang fortalte vi det juleaften til min familie.

Vi havde taget et kort med til dem alle, under det påskud at det var et julekort. i kuverten lå så i stedet en invitation til fødselsdag - dem der hvor der er udfyldt noget på forhånd og så skal man selv skrive navn/dato osv. på.

Der stod noget i stil med

Kære mormor og morfar

i anledning af min 0 års fødselsdag vil det glæde mig og min mor og far at se jer til vores første møde d. 27. august +/- et par uger

Kærlig hilsen

B.E.B (Baby.Mellemnavn.Efternavn)

Anmeld

5. december 2014

tarkoflen

Jeg har lige set en video af nogle amerikanere der siger at de vil tage billeder af deres venner og familie, i stedet optager de en video og beder dem sige Amy i pregnant i stedet for sat cheese, det er ret sjovt synes jeg måske lidt svært at forklare, men prøv at søg efter videoen, tror den hedder noget med Amy i pregnant

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.