forskel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. december 2014

skoust

tænker om der er forskel på størrelsen af maven når man er 2. gangs gravid? bliver maven større? er der andre tegn på at man er 2. gangs gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2014

MorTil4<3

min nr et var grufuld

og det samme var min nr 2

jeg venter nu nr 3, og har ikke mærket en DISSE til min graviditet endnu  sååå jeg går nærmest og søger efter kvalmen, opkasten, lugtene, hidisigheden osv,. men det eneste jeg mærker indtil videre, er at jeg har en smule mere svært ved at komme ud af sengen om morgenen af træthed hihi  

Anmeld

4. december 2014

Ka+Ma=Be

Ja - den er som regel større anden gang! ligamenter og livmoder har jo været udvidet før og derfor ses maven ofte hurtigere

Anmeld

4. december 2014

skoust

MilleMus1988 skriver:

min nr et var grufuld

og det samme var min nr 2

jeg venter nu nr 3, og har ikke mærket en DISSE til min graviditet endnu  sååå jeg går nærmest og søger efter kvalmen, opkasten, lugtene, hidisigheden osv,. men det eneste jeg mærker indtil videre, er at jeg har en smule mere svært ved at komme ud af sengen om morgenen af træthed hihi  

ja ved min den første der havde jeg ikke nogen former for symptomer på at jeg var gravid..

nu er jeg 6+0 og hold da op jeg har kvalme føler mig oppustet og mine bryster er ømme og min kæreste har fået skæld ud et par gange nu ... 

ved min første graviditet tog jeg 22 kg på så nu må vi se hvor meget jeg tager på denne gang.. 

men jeg synes godt nok der er lang vej igen når jeg allerede har det sådan her.. 

men det er det hele værd 

Anmeld

4. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Altså min begyndte at vokse tidligere, men den er ikke endt med at blive større end sidst.  

Anmeld

4. december 2014

skoust

Mor11 skriver:

Altså min begyndte at vokse tidligere, men den er ikke endt med at blive større end sidst.  

hvilke uge kunne du se at du var gravid? altså der hvor der ingen tvivl var ?

Anmeld

4. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
skoust skriver:

hvilke uge kunne du se at du var gravid? altså der hvor der ingen tvivl var ?

https://www.baby.dk/debat/241779pi1/uge-8/85-og-40-o.aspx

https://www.baby.dk/debat/245533pi1/uge-18/193-2-gang-.aspx

Her er et par mavetråde fra mig første gang var der først lidt at se fra uge 15 vil jeg tro. 

Anmeld

4. december 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Og det her er fra idag. 39+4 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. december 2014

Chevro

tænker om der er forskel på størrelsen af maven når man er 2. gangs gravid? bliver maven større? er der andre tegn på at man er 2. gangs gravid?

Her er det gået lidt hurtigere i starten med at vokse - men synes egentlig det er gået meget ligeligt indtil nu. Her er jeg i uge 24 på begge billeder i undertøj med min søn i 2012 og som jeg er gravid nu med lillesøster. 

For mig er det egentlig primært formen der er forskellen. :-) 

Og så døjede jeg slet ikke sidste gang, denne gang har jeg været sygemeldt i 2 1/2 måned allerede! Og skal være så afslappet som muligt, pga smerter i bækken og hofter og smertefulde plukveer osv.

men det er pga min dårlige krop i forvejen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. december 2014

Chevro

skoust skriver:

Og denne gang havde jeg kvalme for groft i starten!  Havde det elendigt..

men det viste sig også at være en pige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.