ÆU overstået :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
3 svar
2 synes godt om
4. december 2014

*Agnete*

Puha så blev det overstået og det var knap så slemt som jeg havde forestillet mig . Det der gør mest ondt syntes jeg er lokalbedøvelsen av ! 

Der var desværre kun 2 æg :/ men håber alligevel der bliver æg til ÆO på lørdag :-) 

nu har jeg bare smadder ondt i maven især hvis jeg skal stå op og strække mig . Men bløder kun ganske lidt , så det dejligt :-)

Hvordan havde i det efter ÆU ? Og ved i hvordan man har det hvis der er blødning i bughulen ? (Det er nok den værste frygt nu) . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2014

Holst85

Jeg havde ikke ondt efter de havde taget 3 ud og blødte slet ikke, men anden gang da jeg fik taget 15 ud gjorde det mest ondt dagen efter og flere dage, som om en havde tæsket løs på min mave..

krydser fingre på at de lægger op på lørdag..

er i gang med det selv, skal teste på onsdag..

Anmeld

5. december 2014

LilleMie

*Agnete* skriver:

Puha så blev det overstået og det var knap så slemt som jeg havde forestillet mig . Det der gør mest ondt syntes jeg er lokalbedøvelsen av ! 

Der var desværre kun 2 æg :/ men håber alligevel der bliver æg til ÆO på lørdag :-) 

nu har jeg bare smadder ondt i maven især hvis jeg skal stå op og strække mig . Men bløder kun ganske lidt , så det dejligt :-)

Hvordan havde i det efter ÆU ? Og ved i hvordan man har det hvis der er blødning i bughulen ? (Det er nok den værste frygt nu) . 

Jeg håber, at dine to æg udvikler sig rigtig godt lige nu  Og dejligt at det ikke var så slemt, som du havde forestillet dig.

Jeg havde det som om, at jeg havde mens smerter samme dag, og jeg kunne mærke "stød" op i mit underliv, når jeg gik.

Dagen efter mærkede jeg faktisk ikke mere til det, og var næsten som normalt, måske en meget svag smerte, men jeg husker det som næsten ingenting.

Hvis du har blødning i bughulen, så tror jeg, at du har ufatteligt ondt, fandt denne beretning  http://nillern.dk/?p=242 fra en blog, hvor hun har blødning i bughulen. Så ud fra det, burde du ikke være i tvivl, hvis noget er helt galt!

Hvordan har du det i dag?

Anmeld

5. december 2014

Miss BananaHammock

*Agnete* skriver:

Krydser  alt for jeres små ægbasse! Der skal heldigvis bare et til for et lille barn! 

Jeg havde helt ekstrem ondt sidste gang. Det føltes næsten som da jeg fik kejsersnit med Alexander. Jeg kunne ikke rejse mig uden syg smerte og det gjorde vildt ondt når jeg skulle tisse. Jeg blødte dog også en del, så måske de bare har været ekstra hårde ved mig  

Heldigvis var den næsten væk næste dag - så jeg blev på sofaen og så en masse Teletubbies med knægten. Det er da en okay måde at tilbringe dagen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.