Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skal om kort tid på mini ferie i Kbh , hvor turen bl.a skal gå til Tivoli.
hvad ellers kan anbefales at opleve ?
julemarked , gode butikker , parker :-)
Gerne ting der også passer til børn uden at koste en mindre formue
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Julemarkedet på Christania er meget sjovt... Det er lidt anderledes men også meget hyggeligt.
Marts<3 skriver: Julemarkedet på Christania er meget sjovt... Det er lidt anderledes men også meget hyggeligt.
Ved du om det er alle dage ??
Lyder hyggeligt , ungerne har snakket om Christiania . Var der sidst .
Fandt Info :-)
København er en skøn by i den her tid! Men Disney butikken er altid et hit ved store som små. Derudover hvis vejret er dårligt kan jeg anbefale fields, amagercenteret eller Frederiksbergcenteret.
derudover er der jo også den blå planet
Kan også anbefale "Den blå planet", ved dog ikke hvad det koster..
Fisketorvet,fields, Zoo
Jul på Nyhavn er SÅ hyggeligt :-)
Alt efter hvor store børnene er, kan eksperimentariet anbefales. Husker dog ikke prisen, da jeg er der med skoleklasser...
Jeg syntes helt klart i skal gå i magasin og et smut forbi A'dangleterre og ned til nyhav, en tur langs strøget.
Kongens have er altid et dejligt sted og gå en tur, der er også en legeplads.
en tur til ringsted
Skriver flere ideer senere
Sprit25 skriver: København er en skøn by i den her tid! Men Disney butikken er altid et hit ved store som små. Derudover hvis vejret er dårligt kan jeg anbefale fields, amagercenteret eller Frederiksbergcenteret. derudover er der jo også den blå planet
Mange tak for svar Nå ja Disney butikken Va i NY i april og besøgte Disney butikken der nøj kunne have købt det hele Ja vejret er lidt ustabilt, så tak for muligheder der .
blå planet ??? Hvad er det ??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128