Hvornår kan faren mærke liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.556 visninger
10 svar
1 synes godt om
4. december 2014

Lisette W

Min kæreste synger sange for min mave, nusser den og lytter til den hver dag (ved ikke om han forventer at baby ligger og snakker der inde, men det er nu meget sødt alligevel

Men hvornår kan han mærke de små spark? Jeg kan mærke at baby bevæger sig når han rør maven og nogle gange er det nok at han synger for den.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2014

lillespir26

Lisette W skriver:

Min kæreste synger sange for min mave, nusser den og lytter til den hver dag (ved ikke om han forventer at baby ligger og snakker der inde, men det er nu meget sødt alligevel

Men hvornår kan han mærke de små spark? Jeg kan mærke at baby bevæger sig når han rør maven og nogle gange er det nok at han synger for den.  

Det er meget forskelligt jeg kan selv se min mave hopper og springer men min kæreste har kun kunne mærke det svagt enkelte gang og jeg er imorgen 29+0 og tror han mærkede det første gang i 25-26 

Anmeld

4. december 2014

got2b

Min kæreste har sunget for min mave siden uge 12 ��. Og han mærkede liv da jeg var i uge 17/18 (: min jordemoder synes os det var tidligt, og nu kan man se hvis hun sparker til (:

Anmeld

4. december 2014

migxher

Her mærkede kæresten det omkring uge 19  

Anmeld

4. december 2014

asff

Lisette W skriver:

Nåh hvor sødt Min kæreste mærkede det i uge 18.

Anmeld

4. december 2014

LouiseH85

Lisette W skriver:

Jeg mærkede allerede liv fra uge 15 og min mand har mærket spark fra uge 19 

Anmeld

4. december 2014

M (:

Lisette W skriver:

I sidste graviditet mærkede min kæreste liv første gang 19+6.

I denne graviditet venter han stadig (16+5).. 

Anmeld

4. december 2014

Ka+Ma=Be

Min kæreste kunne mærke babyspark første gang ved 21+5

Anmeld

4. december 2014

morethanperfect

Uge 19 ca

Anmeld

4. december 2014

MissFreja

Jeg har mærket liv siden uge 19, og omkring uge 20, kunne min kæreste mærke spark Er nu 22+1 i dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.