Spark bevæge sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. december 2014

gulisa

Jeg ville høre er det sådan at pigerne ikke sparker eller bevæger sig hårdt at man kan mærke det i forhold til drenge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2014

stm2812

gulisa skriver:

Jeg ville høre er det sådan at pigerne ikke sparker eller bevæger sig hårdt at man kan mærke det i forhold til drenge

Altså nu har jeg kun været gravid med pigebørn, men kunne ikke forestille mig en dreng skulle bevæge sig mere end hvad de har gjort. Jeg har i hvert fald mærket rigeligt med liv og spark

Men hvos din moderkage f.eks ligger foran, så kan det gøre at du ikke kan mærke sparkene så kraftigt, da der skal noget mere kraft bag dem.

Anmeld

4. december 2014

JH12

Min pige var meget bevægelig og aktiv.. Og meget stærk, hun fik da bøjet nogle af mine ribben  

Anmeld

4. december 2014

gulisa

stm2812 skriver:

Altså nu har jeg kun været gravid med pigebørn, men kunne ikke forestille mig en dreng skulle bevæge sig mere end hvad de har gjort. Jeg har i hvert fald mærket rigeligt med liv og spark

Men hvos din moderkage f.eks ligger foran, så kan det gøre at du ikke kan mærke sparkene så kraftigt, da der skal noget mere kraft bag dem.

Da jeg var til Md scanning sagde de at min moderkage lå foran

Anmeld

4. december 2014

lillespir26

Jeg er første gangs gravid med en pige som har meget voldsom aktivitet så jeg nogle gang næsten mister pusten så ville tvivle på at drenge er voldsommere 

Anmeld

4. december 2014

stm2812

gulisa skriver:

Da jeg var til Md scanning sagde de at min moderkage lå foran

Det har rigtig meget at sige den ligger foran. min lå også foran første gang, men når du nu kommer lidt længere hen og hun bliver lidt større så kan du meget tydeligt mærke hende. Hun skal bare have lidt mere kraft bag sparkene, hvilket kommer når hun nu vokser

Anmeld

4. december 2014

Sissel

Mine piger har været meget vildere inde i maven, end min dreng var.. Så tror bestemt ikke kønnet har noget med det at gøre.

Anmeld

4. december 2014

gulisa

stm2812 skriver:

Det har rigtig meget at sige den ligger foran. min lå også foran første gang, men når du nu kommer lidt længere hen og hun bliver lidt større så kan du meget tydeligt mærke hende. Hun skal bare have lidt mere kraft bag sparkene, hvilket kommer når hun nu vokser

Hvor langt er du

Anmeld

4. december 2014

got2b

Nu det mit første barn og min datter sparker på livet løs, og man er ikke i tvivl da. 

Anmeld

4. december 2014

stm2812

gulisa skriver:

Hvor langt er du

Jeg er 36+0 nu, men denne gang ligger moderkagen ikke foran, så har tydeligt kunne mærke hende hurtigt nu. Mhvor langt er du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.