Sygesikring Danmark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.636 visninger
10 svar
3 synes godt om
4. december 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Hej.

Vi har lige været ved øjenlæge og fået at vide, at vores datter på 2 år skal have briller, så nu overvejer jeg, om det kan betale sig at vi melder os ind i Danmark, da de jo giver tilskud til briller. Ingen af os bruger briller, så vi har ingen anelse om, hvad briller til små børn koster. 

Jer der er medlem af Danmark, er det prisen værd i forhold til de tilskud man kan få? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2014

Morgensol

Vi er alle medlem og det kan bestemt betale sig! Min mand bruger kontaktlinser og han får tilskud hver måned. 

jeg har lige været hos tandlægen og fået lavet en rodbehandling samt alm tjek, det løb op i næsten 6000 og vi får de ca 2000 tilbage gennem Danmark. 

min svigerinde var medlem gennem sine forældre hele barndommen, da hun blev 18 meldte hun sig ud da hun synes det var unødvendigt og ikke selv gad betale. Kort tid efter blev hun kronisk syg og skulle ha en masse medicin. Den dag i dag kan hun ikke komme ind igen, det har hun fortrudt noget så gudjammerligt mange gange siden. 

Anmeld

4. december 2014

FrkGranger

Janey skriver:

Hej.

Vi har lige været ved øjenlæge og fået at vide, at vores datter på 2 år skal have briller, så nu overvejer jeg, om det kan betale sig at vi melder os ind i Danmark, da de jo giver tilskud til briller. Ingen af os bruger briller, så vi har ingen anelse om, hvad briller til små børn koster. 

Jer der er medlem af Danmark, er det prisen værd i forhold til de tilskud man kan få? 

Her er jeg øg sønnen med i Danmark...

Jeg syntes det er dejligtat kunne få refunderet på næsten alle behandlinger, briller og medicin...

Og Som en anden skriver er det surt ikke at være det hvis man bliver syg

Anmeld

4. december 2014

babyprojekt

Janey skriver:

Hej.

Den kan så meget betale sig. Men undlade lige og sig at hun skal have briller, for de tager ikke folk "ind" der fejler noget. Forstå mig ret. Oplyser du At hun skal have briller så kan de sige, at de godt vil have hende men hun ikke kan få tilskud til det fordi hun har det før hun blev meldt ind.

Anmeld

4. december 2014

Stjerneskud84

Hej.

Er der ikke nogle optikkere, som køre med gratis brillere til en hvis alder der hvor i bor og som kræver dokumation fra øjenlægen.. 

Min datter fik briller da hun var 2 år, vi gik til en optiker hvor de giver børn gratis briller med den styrke de skal have og så havde vi dokumation med fra øjenlægen... 

Anmeld

4. december 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg synes helt bestemt i skal melde jer ind! I kan altid blive passive medlemmer. Jeg synes det er en god 'investering' hvis børnene bliver syge (på den eller anden måde) før de selv har mulighed for at melde sig ind Mine forældre indmeldte os gudskelov før vi blev myndige - og jeg er taknemmelig med al den medicin jeg tager

I kan se grupperne inde på deres hjemmeside, i kan sikkert forsøge at regne ud om det kan betale sig at være aktiv medlem i en af grupperne. 

Anmeld

4. december 2014

esioul

Janey skriver:

Hej.

Jeg mener danmark giver et fast tilskud på 420,- til briller. Det har jeg lige fået.

Anmeld

5. december 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Er der ikke nogle optikkere, som køre med gratis brillere til en hvis alder der hvor i bor og som kræver dokumation fra øjenlægen.. 

Min datter fik briller da hun var 2 år, vi gik til en optiker hvor de giver børn gratis briller med den styrke de skal have og så havde vi dokumation med fra øjenlægen... 

Jeg ved faktisk ikke, om der er nogen, der har tilbud om gratis briller til børn. Vi har vist de fleste af de store kæder i nærheden, men alt det her med briller er som sagt nyt for os, da ingen af os bruger hverken briller eller kontaktlinser, så jeg har aldrig nogensinde besøgt en optiker 

Dokumentationen har vi, da vi har fået en seddel med fra øjenlægen.

Anmeld

5. december 2014

Stjerneskud84

Janey skriver:

Jeg ved faktisk ikke, om der er nogen, der har tilbud om gratis briller til børn. Vi har vist de fleste af de store kæder i nærheden, men alt det her med briller er som sagt nyt for os, da ingen af os bruger hverken briller eller kontaktlinser, så jeg har aldrig nogensinde besøgt en optiker 

Dokumentationen har vi, da vi har fået en seddel med fra øjenlægen.

Mener Louis nielsen køre med det.. Ellers forhør jer ad og benyt jer endelig af det, hvis nogle optikere køre med det i jeres område.. Det tror jeg nu nok der skal være.. 

Det var også nyt for os, jeg googlede mig frem til det... 

Vi bruger noget der hedder optikhuset, ved faktisk ikke om de har afdelinger rundt omkring... 

Anmeld

6. december 2014

2babygirls

Janey skriver:

Hej.

http://www.louisnielsen.dk/tilbud-og-kampagner/gratis-boernebriller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.