PlayStation 4 spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
8 svar
1 synes godt om
4. december 2014

Anonym trådstarter

Sidder her og shopper julegaver og har lige brug for lidt hjælp En PlayStation 4, kan de kobles til alm tv både flad og billedrørs eller skal man ha et smart tv? Lidt surt at købe en hvis knægten ikke kan bruge den til sit tv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2014

migxher

Jeg tror sagtens du kan koble det til et almindelig tv (: Hvis der er HDMI stik i vel og mærke. 

Anmeld

4. december 2014

EnGodMor

Anonym skriver:

Sidder her og shopper julegaver og har lige brug for lidt hjælp En PlayStation 4, kan de kobles til alm tv både flad og billedrørs eller skal man ha et smart tv? Lidt surt at købe en hvis knægten ikke kan bruge den til sit tv. 

En god idé ville være at spørge i forretningen, så er du på den sikre side

Anmeld

4. december 2014

Nystart

Du skal i den og købe specielt stik til :-) 

Anmeld

4. december 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Du skal i den og købe specielt stik til :-) 

Ved du hvad det stik hedder? Køber den nemlig over nettet så så kan ikke lige spørge en medarbejder  

Anmeld

4. december 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Vi har lige fået vores PS4 hjem og kan se den bruger HDMI kabel så det skal TV'et kunne tage... kablet følger med så der skal bare være HDMI port i TV'et...

Anmeld

4. december 2014

got2b

Min kæreste købte en her for ikke så længe siden, og han bruger den på hans " smart tv " og mit det gamle hos min mor " en af de nye fladskærm " så længe der er en port til HDMI kablet så kan den godt (: 

Anmeld

4. december 2014

Anonym trådstarter

Ms.Sunshine skriver:

Vi har lige fået vores PS4 hjem og kan se den bruger HDMI kabel så det skal TV'et kunne tage... kablet følger med så der skal bare være HDMI port i TV'et...

Hvordan ser en hdmi port ud? ja sorry jeg er virkelig ikke teknisk geni, og vil hverken spørge mand eller søn da det ødelægger overraskelsen haha. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.