Bliver sindsyg....
vi vi står mit i en flytning og hele huset roder grundet flytte kasser og div - Jeg har virkelig svært ved rod og føler ikke jeg kan slappe af og ryder derfor op konstant i håb om at få bare lidt
på plads.
Da vi er flyttet til en ny by skal ham den lille (10 mdr.) køres ind i ny DP og jeg er derfor i aftenvagt på mit job.
Ude på mit job passer de meget på mig og sørger for jeg ingen tunge løft har og de respektere så snart jeg siger fra.
Men igår ca kl 20 fik jeg plukveer (nøj de gjorde ondt) og da det jo ikke er så længe siden jeg fødte kan jeg sagtens huske smerten fra veer og de mindede meget om dem
De varede i næsten 1 time og kom konstant.
kontaktede FG er kun 19+4 idag og fik strenge ordre på at komme hjem og smække benene op. Så kontakt til chefen og ellers hjem - min chef har forberedt mig på jeg nok bliver nød til en deltids sygemelding fra jan da min krop kæmper med denne graviditet.
Så nu slapper jeg bare på sofaen og tager mig kun af ham den lille - alt andet må stå, men hvor er det altså svært ikke lige at kunne nuppe en flyttekasse og tømme den
Jeg har siden uge 10 haft små plukkeveer, så tror det er ved at være tid til at tage den med ro og lytte til krop selvom det er mega hårdt ikke at må noget.
Et lille øv indlæg fra mig - men hold nu op hvor er det svært - de kalder jo næsten på mig de flyttekasser.....
Anmeld