Ingen søvn :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
5 svar
1 synes godt om
4. december 2014

Hertz

Har ingen søvn fået i nat og kommer heller ikk til at sove de næste par nætter min datters bronkitis er startet på fuld skrue igen. Og min mand har skadet sit øje igår så det skal dryppes hver halve time OMG det bliver nogle lange dage. Kan slet ikk overskue situationen lige nu  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2014

L-Mortil3

Ej hvor er det da bare øv!! Vi har selv lungesyg dreng så jeg kan helt sikkert sætte mig ind i det!! Kan manse ikke få nogle kraftigere dråber til nat, jeg tænker om natten er øjet lukket, og derfor burde det ikke være nødvendigt med dryp der? Kæmpe kram!

Anmeld

4. december 2014

Hertz

L-Mortil2 skriver:

Ej hvor er det da bare øv!! Vi har selv lungesyg dreng så jeg kan helt sikkert sætte mig ind i det!! Kan manse ikke få nogle kraftigere dråber til nat, jeg tænker om natten er øjet lukket, og derfor burde det ikke være nødvendigt med dryp der? Kæmpe kram!

Det er så synd for de små pus hun brækker sig næsten hver gang hun hoster. Vi skal til øjenlæge om lidt, han har svejset og indtil videre har de pillet 5 metalsplinter ud af hans øje plus han har 2 store brand huller i øjet også så nu må vi se hva der så skal ske. Bedøvelsen virker kun en halv time.

Anmeld

4. december 2014

L-Mortil3

Hertz skriver:

Det er så synd for de små pus hun brækker sig næsten hver gang hun hoster. Vi skal til øjenlæge om lidt, han har svejset og indtil videre har de pillet 5 metalsplinter ud af hans øje plus han har 2 store brand huller i øjet også så nu må vi se hva der så skal ske. Bedøvelsen virker kun en halv time.

Præcis! Fy for pokker sikke da også en omgang!! Håber snart det bliver bedre!

Anmeld

4. december 2014

1977

Profilbillede for 1977

På apoteket kan man få sådan et smart lille hjælpemiddel, der hedder Auto-dryp. Den er beregnet til at man selv kan dryppe sin øjne   Den er nem at bruge. Så kan han selv dryppe og du kan få lide mere søvn 

Anmeld

4. december 2014

Hertz

Jeanne skriver:

På apoteket kan man få sådan et smart lille hjælpemiddel, der hedder Auto-dryp. Den er beregnet til at man selv kan dryppe sin øjne   Den er nem at bruge. Så kan han selv dryppe og du kan få lide mere søvn 

Smart det skulle jeg ha vidst men tror nu hellere han ville ha mig til det. Du ved mænd og sygdom hehe, de er sq så ynkelige. Heldigvis skal de ikk dryppes i nat. Øjenlægen pillede nogle flere splinter ud i dag og sleb hans øje og så har vi fået 3 forskellige præparater vi skal dryppe med 3 gange om dagen og så skal han afsted igen på mandag. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.