hvordan spiser i så jeres mad....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
1 svar
0 synes godt om
25. august 2009

mariamiss6

altså nu har vi en tråd om hvad vi kan lide, der er lidt mærkeligt.... men hvordan spiser i så jeres mad....

For eksempel når jeg spiser rugbrødsmadder med kniv og gaffel, så starter jeg altid med de to nederste hjørner, går videre til de to øverste, og så spiser jeg også de hjørner der jo bliver på resten af brødet, når man skærer det sådan som beskrevet....

Hvis jeg spiser is der er overtrukket med chokolade, eller for eksempel en københavnerstang, så spiser jeg altid overtrækket først, og flødeisen til sidst.

Når jeg øser mad op på min tallerken skal det stadig deles op i afdelinger, (som børn gør det) bortset fra sovsen, den må gerne hældes oven på kartoflerne hehe...

Et æble spiser jeg altid hele vejen rundt i midten først, og så hele toppen og hele bunden, hvorefter jeg finkæmmer midten....

Majskolber gnaskes fra ende til anden, inden jeg 'skifter bane'

Ja jeg kunne sikkert blive ved, men kan ikke lige komme i tanke om mere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2009

KarinaIda

mariamiss6 skriver:

altså nu har vi en tråd om hvad vi kan lide, der er lidt mærkeligt.... men hvordan spiser i så jeres mad....

For eksempel når jeg spiser rugbrødsmadder med kniv og gaffel, så starter jeg altid med de to nederste hjørner, går videre til de to øverste, og så spiser jeg også de hjørner der jo bliver på resten af brødet, når man skærer det sådan som beskrevet....

Hvis jeg spiser is der er overtrukket med chokolade, eller for eksempel en københavnerstang, så spiser jeg altid overtrækket først, og flødeisen til sidst.

Når jeg øser mad op på min tallerken skal det stadig deles op i afdelinger, (som børn gør det) bortset fra sovsen, den må gerne hældes oven på kartoflerne hehe...

Et æble spiser jeg altid hele vejen rundt i midten først, og så hele toppen og hele bunden, hvorefter jeg finkæmmer midten....

Majskolber gnaskes fra ende til anden, inden jeg 'skifter bane'

Ja jeg kunne sikkert blive ved, men kan ikke lige komme i tanke om mere...

Det lyder jo helt som om det er mig der bliver beskrevet der...
Bortset fra æblet Der tager jeg en bid i midten, så toppen så bunde og så vider runde på samme måde igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.