I den gode tro at farmor og farfar helt bestemt og hundrede procent ville købe en batmandragt til vores søn i julegave, da han brændende ønsker sig en sådan i str. 110-116.
Jeg VED hvor meget og hvor længe han ønsker sig den, så fortalte dem at DEN gave ville være det allerstørste hit at give ham og jeg ville så gerne gøre både dem og ham glade når han pakkede den gave op, vi skal fejre jul med dem i år - har jeg valgt IKKE at købe een til ham fordi jeg var ethundrede på at de købte den til ham. Jeg checkede så lige op på det igår da vi var til sølvbryllupsfest sammen og de har IKKE købt den, men en Teenage mutant Ninja turtles dragt. Det er også super dejligt, men de sidste dage når han er gået i julestrømpen har han sagt - Jeg tror det er en Batmandragt
Han brænder så meget efter den og nu hvor jeg så har fundet ud af de ikke giver ham er der INGEN til salg
Så nu spørger jeg herinde, har du eller een I kender een til salg jeg må købe?! Jeg regner med at få lavet en bytter hvis jeg finder en, så det BLIVER farmor og farfar der giver ham den og så kan vi give ham TMNT dragten juleaften.
Max pris er selvf. butikkernes og den er ca. 280kr. Jeg er ikke så desperat at jeg vil give overpris, slet ikke hvis den er brugt.
Men har du eller nogen I kender een liggende i str. 110-116 max så vær sød at give mig besked, skriv endelig herinde.
Det skal være den sorte Batmandragt med maske. Og vil gerne se billede inden jeg takker evt. Ja til handlen!
Så vil I hjælpe mig? På forhånd tusinde tusinde tak! 
Anmeld