2.barn efter 3 aborter + 1 fuldført graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
6 svar
6 synes godt om
3. december 2014

lillemusen10

Hej!

håber nogle kan dele deres erfaring! 

Jeg har en dejlig søn på 16 mdr. han kom efter jeg havde haft tre spontane aborter. 

Nu går vi med tanker om at forsøge os med nr. 2 

Jeg går nu og er nervøs for, at jeg måske skal igennem det samme scenarie med aborter igen. Andre der har oplevet det bare går glat??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2014

De3Guldklumper

lillemusen10 skriver:

Hej!

Jeg har en dejlig søn på 16 mdr. han kom efter jeg havde haft tre spontane aborter. 

Jeg går nu og er nervøs for, at jeg måske skal igennem det samme scenarie med aborter igen. Andre der har oplevet det bare går glat??

Kender en som havde en del spontane aborter inden de blev gravid med deres første barn. 

Fordi de havde så svært første gang gik de i gang igen da hun var 1 1/2 år netop for hvis de skulle det samme igennem igen så kunne det komme til at tage tid. Hun blev gravid i første forsøg og de venter nu en lille en i starten af det nye år. 

Anmeld

3. december 2014

lillemusen10

De3Guldklumper skriver:

Kender en som havde en del spontane aborter inden de blev gravid med deres første barn. 

Fordi de havde så svært første gang gik de i gang igen da hun var 1 1/2 år netop for hvis de skulle det samme igennem igen så kunne det komme til at tage tid. Hun blev gravid i første forsøg og de venter nu en lille en i starten af det nye år. 

Tak fordi du vil dele den dejlige historie! ���� Håber det bliver lige så nemt for os. 

Anmeld

3. december 2014

Disarobi

lillemusen10 skriver:

Hej!

Jeg havde tre aborter i 2012,  gennemførte så en graviditet og fik en dejlig dreng i november 2013.

Pga vores historie gik vi forholdsvis hurtigt i gang igen, og havde kun en enkelt abort før jeg blev gravid igen og det ser ud til at holde, er i 28. uge nu 

Anmeld

3. december 2014

Frk-Lotusblomst

Gennemgik 2 missed abortions i sep 2011 og feb 2012, fødte vores datter feb 2013 og er nu gravid med lillesøster med termin marts 2015. Ingen tab imellem Sofia og lillesøster

men en forstår godt din angst,, jeg var 100 på vi ville miste to gange igen inden det ville lykkes. 

Anmeld

4. december 2014

lillemusen10

Frk-Lotusblomst skriver:

Gennemgik 2 missed abortions i sep 2011 og feb 2012, fødte vores datter feb 2013 og er nu gravid med lillesøster med termin marts 2015. Ingen tab imellem Sofia og lillesøster

men en forstår godt din angst,, jeg var 100 på vi ville miste to gange igen inden det ville lykkes. 

Tak for dit svar frklotusblomst�� Det lyder jo lidt som min historie. Jeg havde to spontane aborter og en missed abort før min søn. Håber så meget det lykkes for mig uden aborter næste gang. Stort tillykke med graviditeten��

Anmeld

4. december 2014

Frk-Lotusblomst

lillemusen10 skriver:

Tak for dit svar frklotusblomst�� Det lyder jo lidt som min historie. Jeg havde to spontane aborter og en missed abort før min søn. Håber så meget det lykkes for mig uden aborter næste gang. Stort tillykke med graviditeten��

Jeg krydser for at i har taget jeres tørn på den konto!!! Xxxxx 

mange tak ��❤️

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.