hvornår synes i jeg skal teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
8 svar
1 synes godt om
3. december 2014

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Kæresten og jeg er lige begynd på PB. Jeg smed pillerne d. 28 oktober og fik min mens d. 1 november. Vi sexede 3.4 gange i slutningen af min ægløsningsperiode. Jeg har ikke fået min mens endnu.. Kan jeg virkelig allerede være gravid? har slet ingen symptomer. 

I følge en app som hedder Clue skulle jeg gerne have haft mens omkring d. 28-29 nov. Men kan det være at kroppen bare ikke helt kan finde ud af det når nu jeg ikke er på p-piller mere?? Burde jeg teste???

Mvh B

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2014

Bissen

Anonym skriver:

Hej piger. 

Kæresten og jeg er lige begynd på PB. Jeg smed pillerne d. 28 oktober og fik min mens d. 1 november. Vi sexede 3.4 gange i slutningen af min ægløsningsperiode. Jeg har ikke fået min mens endnu.. Kan jeg virkelig allerede være gravid? har slet ingen symptomer. 

I følge en app som hedder Clue skulle jeg gerne have haft mens omkring d. 28-29 nov. Men kan det være at kroppen bare ikke helt kan finde ud af det når nu jeg ikke er på p-piller mere?? Burde jeg teste???

Mvh B

Det kan sagtens være din krop som lige skal finde sig selv efter p-pille stop - dette kan tage mange måneder. Men du kan jo også være heldig at du er gravid allerede. Så jeg havde nok testet hvis det var mig. 

Anmeld

3. december 2014

Anonym trådstarter

Mettebids skriver:

Det kan sagtens være din krop som lige skal finde sig selv efter p-pille stop - dette kan tage mange måneder. Men du kan jo også være heldig at du er gravid allerede. Så jeg havde nok testet hvis det var mig. 

okay. tror jeg køber en test og tester i morgen tidlig hvis mens self ikke er kommet

Anmeld

3. december 2014

Familie

Anonym skriver:

Hej piger. 

Mvh B

Du kan prøve at tage en graviditettest, for at se om du er blevet gravid. Man kan godt blive gravid i første cyklus, det sker for nogen. 

Jeg er selv gravid 6+2 og har ikke haft nogen symptomer.

Du kan også have en længere cyklus end "normalt" og det kan også tage flere måneder for kroppen at komme ind i en rytme fra du er stoppet på p-piller

Held og lykke 

Anmeld

3. december 2014

asff

Anonym skriver:

Hej piger. 

Mvh B

Er du sikker på du har haft ægløsning?

Anmeld

3. december 2014

Anonym trådstarter

asff skriver:

Er du sikker på du har haft ægløsning?

nej jeg er ikke helt sikker. Troede bare at man havde det ca. 14 dage efter 1 mens dag og så nogle dage frem. Men har købt en test nu, så tager jeg den i morgen tidlig. Mener at det er bedst at tage den om morgenen nemlig.  ville være en dejlig julegave. 

Anmeld

4. december 2014

asff

Anonym skriver:

nej jeg er ikke helt sikker. Troede bare at man havde det ca. 14 dage efter 1 mens dag og så nogle dage frem. Men har købt en test nu, så tager jeg den i morgen tidlig. Mener at det er bedst at tage den om morgenen nemlig.  ville være en dejlig julegave. 

Okay, du må lige opdatere svaret på testen

Jeg fik nemlig først ægløsning, 8 mdr efter p-pille stop  Men det er vidst heller ikke så normalt

Anmeld

4. december 2014

HappyOne

Da jeg stoppede på mine p-piller gik der 2½ mdr før jeg fik min mens Så det kan godt bare være kroppen

Men hvis du er i tvivl kan du altid teste. 

Anmeld

4. december 2014

Anonym trådstarter

asff skriver:

Okay, du må lige opdatere svaret på testen

Jeg fik nemlig først ægløsning, 8 mdr efter p-pille stop  Men det er vidst heller ikke så normalt

Hold da op det var længe. Testen var negativ, tror bare lige at kroppen skal finde sig selv igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.