wuhuuuu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
6 svar
11 synes godt om
3. december 2014

skoust

så var den der endelig.. testede positiv i tirsdags... men turde ikke at tro på det.. så har nu lige været ved lægen med en urinprøve... og hun sagde den var positiv.. så nu venter vi os en ønske baby 

jeg fik fjernet min spiral den 7 januar sidste år.. og vi har prøvet lige siden... så det er en kæmpe julegave vi har fået os der 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2014

Mor til F

skoust skriver:

så var den der endelig.. testede positiv i tirsdags... men turde ikke at tro på det.. så har nu lige været ved lægen med en urinprøve... og hun sagde den var positiv.. så nu venter vi os en ønske baby 

jeg fik fjernet min spiral den 7 januar sidste år.. og vi har prøvet lige siden... så det er en kæmpe julegave vi har fået os der 

Stort tillykke med den lille spire  i maven  

Anmeld

3. december 2014

skoust

BabyFreia skriver:

Stort tillykke med den lille spire  i maven  

1000 tak skal du have 

Anmeld

3. december 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

skoust skriver:

1000 tak skal du have 

Stort tillykke 

Anmeld

3. december 2014

Sandratoft

skoust skriver:

Fedt!!! stort tillykke 

Anmeld

3. december 2014

skoust

1000 tak skal i have vi er også helt vildt glade .. 

Anmeld

20. december 2014

inspire

skoust skriver:

Tillykkeee! Ej hvor fedt - så er der nok en der glæææder sig til at blive storebror!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.