vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
6 svar
1 synes godt om
3. december 2014

TL89

Godmorgen piger. 

Jeg er i dag i uge 29+2 og skal til jordemoder i dag. Derfor har jeg været en tur på vægten fordi hun plejer at spørge hvad jeg vejer i stedet for at veje mig derinde. Vægten sagde her til morgen 65.5, men jeg plejer også at veje mig hver mandag når jeg går ind i en ny graviditets uge og i mandags sagde vægten 64.7. Og jeg tænker umiddelbart at det så er meget jeg har taget på i løbet af 2 dage. Samlet set har jeg så taget 6.5 kg på. 

Er der andre der har oplevet at tage "så" meget på i løbet af et par dage ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2014

got2b

Jeg har taget tre/fire kilo tage på i løbet af få dage. Og jeg spiser næsten ingenting, så det kan ik være det, jeg skal til jordemoder imorgen.

Anmeld

3. december 2014

Mor til guldklumpen

Tror det er meget normalt vægten svinger. Nogen dage har jeg taget et kilo på, og andre dage har jeg tabt mig et kilo. Så tror ikke du skal være så bekymret 

Anmeld

3. december 2014

lillespir26

Venter en lille dreng til feb skriver:

Tror det er meget normalt vægten svinger. Nogen dage har jeg taget et kilo på, og andre dage har jeg tabt mig et kilo. Så tror ikke du skal være så bekymret 

Vægten svinger lidt efter om det er den samme man vejer på hvilke tøj du har på om man lige har været på wc inden og særligt hvis du ikke er kommer af med afføring

Anmeld

3. december 2014

lillespir26

lillespir24 skriver:

Vægten svinger lidt efter om det er den samme man vejer på hvilke tøj du har på om man lige har været på wc inden og særligt hvis du ikke er kommer af med afføring

Jeg fik afvide da jeg havde taget 1 kg på på 4 uger var fint 

Anmeld

3. december 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Det er ret normalt, der er mange faktorer der spiller ind. - Hvor meget tøj du har på, om du har været på toilettet, om du har spist/drukket, hvad tid på dagen, om vægten står det samme sted hver gang. 

Og så når man tager en masse på, på få dage så er det væske. - Man kan ikke tage et kg fedt på, på 2 dage

Anmeld

3. december 2014

TL89

Det kan også være at det bare var fordi det var så tidligt om morgenen jeg stod på vægten at jeg fik et chok over hvad der stod på den  

Men jordemoderen sagde også at det var helt normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.