Når udbetaling Danmark beder om en sygemeldning -

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. december 2014

Anonym trådstarter

hvem skal betale denne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2014

FrkGranger

Sygemelding ang graviditet?

Den er gratis der får du nogle papir du skal tage med til lægen..

Anmeld

2. december 2014

Anonym trådstarter

FrkGranger skriver:

Sygemelding ang graviditet?

Den er gratis der får du nogle papir du skal tage med til lægen..

Tak for svar  Endnu en ting de ikke har fortalt mig  Har talt med dem 3 gange i dag - alle 3 gange har jeg fået noget forskelligt af vide 

1. opkald: at jeg skulle skrive en rettelse i det brev de have sendt til mig, om at jeg var deltidssygemeldt. Og så ville jeg få nogle papir som jeg skulle gå til lægen med.

2. opkald (10 min. efter): at jeg skulle rettet på borger.dk og skriver HVER uge ind, men hensyn til timer. Ang. læge - ja der ville jeg måske få et eller andet brev.

3. opkald: at min arbejdsplads bare skulle meddele dem hver mdr. hvor meget jeg havde arbejdet. Og de ville skrive til mig, når de vil have en lægeerklæring.

Min læge mente de først kunne sygemelde mig, når kommunden gav dem besked, og kommunden sendte mig videre til udbetaling dk - som jeg så har talt med 3 gange i dag. 

Anmeld

3. december 2014

FrkGranger

Anonym skriver:

Tak for svar  Endnu en ting de ikke har fortalt mig  Har talt med dem 3 gange i dag - alle 3 gange har jeg fået noget forskelligt af vide 

1. opkald: at jeg skulle skrive en rettelse i det brev de have sendt til mig, om at jeg var deltidssygemeldt. Og så ville jeg få nogle papir som jeg skulle gå til lægen med.

2. opkald (10 min. efter): at jeg skulle rettet på borger.dk og skriver HVER uge ind, men hensyn til timer. Ang. læge - ja der ville jeg måske få et eller andet brev.

3. opkald: at min arbejdsplads bare skulle meddele dem hver mdr. hvor meget jeg havde arbejdet. Og de ville skrive til mig, når de vil have en lægeerklæring.

Min læge mente de først kunne sygemelde mig, når kommunden gav dem besked, og kommunden sendte mig videre til udbetaling dk - som jeg så har talt med 3 gange i dag. 

Okay jeg ringede til udbetaling danmark og fik så sendt nogle papirer som jeg tog med til lægen og der blev det udfyldt og lægen sendte det ind...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.