svært ved at holde på vandet:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. december 2014

Anonym trådstarter

ha som overskriften siger så har jeg de sidste 2 uger haft ekstrem svært ved at holde på vandt.

jeg er nød til at gå med bind og bare det mindste host så tisser jeg.
jeg er i uge 34 og laver snart ikke andet end at lave knibe øvelser men det hjælper intet.

dett oplevede jeg slet ikke i min sidste gravidtet.  nogle som har oplevet det og er det normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2014

birthee

Hvor længe er det siden, du sidst var gravid? Tænker at du er så langt henne, så din bækkenbund er jo også ved at være godt belastet... Jeg har ikke oplevet de problemer endnu, er også i uge 34 idag... Men synes det bliver sværere at mærke om man får lavet knibeøvelserne godt nok... 

Anmeld

2. december 2014

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Er du blevet tjekket, at det ikke er vandafgang?

Anmeld

3. december 2014

Anonym trådstarter

birthee skriver:

Hvor længe er det siden, du sidst var gravid? Tænker at du er så langt henne, så din bækkenbund er jo også ved at være godt belastet... Jeg har ikke oplevet de problemer endnu, er også i uge 34 idag... Men synes det bliver sværere at mærke om man får lavet knibeøvelserne godt nok... 

det er 4 år siden jeg fødte min søn. og fik trænet mit bækken forholdsvis godt op vil jeg selv sige da jeg styrketrænet 4 gange i ugen og koncentreret mig meget om bækken, og nakke pga det blev ret ødelagt fra sidste gravidtet.

men bare jeg hoster lidt nu ja så tisser jeg.

Anmeld

3. december 2014

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

Er du blevet tjekket, at det ikke er vandafgang?

nej det er jeg ikke. men det kun når jeg hoster eller sådan noget at jeg ikke kan holde på det. men det ligemeget om jeg lige har været på toilet så tisser jeg igen hvis jeg hoster

Anmeld

3. december 2014

modesty

Anonym skriver:

ha som overskriften siger så har jeg de sidste 2 uger haft ekstrem svært ved at holde på vandt.

jeg er nød til at gå med bind og bare det mindste host så tisser jeg.
jeg er i uge 34 og laver snart ikke andet end at lave knibe øvelser men det hjælper intet.

dett oplevede jeg slet ikke i min sidste gravidtet.  nogle som har oplevet det og er det normalt?

Laver du knibeøvelser?

Anmeld

4. december 2014

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

nej det er jeg ikke. men det kun når jeg hoster eller sådan noget at jeg ikke kan holde på det. men det ligemeget om jeg lige har været på toilet så tisser jeg igen hvis jeg hoster

For mig lyder det altså som vandafgang... Så hvis jeg var dig, ville jeg sørge for at blive undersøgt for det... Hvor Langt er du?

Anmeld

4. december 2014

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

For mig lyder det altså som vandafgang... Så hvis jeg var dig, ville jeg sørge for at blive undersøgt for det... Hvor Langt er du?

var inde og blive tjekket igår netop fordi de mistænkte vandafgang. fik det helt store tjek med CTG måler. ind og udvendig scanning. blodprøver osv. men alt var heldigvis fint. han stod dog utroligt langt nede i bækkent(:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.