Hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. december 2014

got2b

Jeg skal til jordemoder på Torsdag halv et og der er jeg i skole, har så fået lov til at tage før fri, da jeg tog fejl af den rigtige dato " pinligt! " men nå, de vil jo gerne ha en urinprøve med, men hvad gør jeg? Skal jeg tage et glas med i skole og tisse i den inden jeg tager over til jordemoder eller skal jeg tisse i den fra morgen af? Jeg vil personligt ikke synes det vil være lækkert med en urinprøve i tasken. Så hvad synes i jeg skal? ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2014

Muffinmus

Urin skal på køl, ellers kan den vise forkert da bakterier vokser pænt stærkt i varme Bla...så det dur ikke. Bare tag en plastikkop med eller dem man køber på apoteket og tis derhenne. 

Anmeld

2. december 2014

CarinaSB

got2b skriver:

Jeg skal til jordemoder på Torsdag halv et og der er jeg i skole, har så fået lov til at tage før fri, da jeg tog fejl af den rigtige dato " pinligt! " men nå, de vil jo gerne ha en urinprøve med, men hvad gør jeg? Skal jeg tage et glas med i skole og tisse i den inden jeg tager over til jordemoder eller skal jeg tisse i den fra morgen af? Jeg vil personligt ikke synes det vil være lækkert med en urinprøve i tasken. Så hvad synes i jeg skal? ��

Jeg havde aldrig urin prøve med .. den lavede jeg altid deroppe :)

Anmeld

2. december 2014

naj88

Kan du ikke tage et glas med og lave urinprøven inden du skal ind til jordemoderen? 

Anmeld

2. december 2014

got2b

naj88 skriver:

Kan du ikke tage et glas med og lave urinprøven inden du skal ind til jordemoderen? 

God ide ��

Anmeld

2. december 2014

TNBC

got2b skriver:

Er der ikke et toilet hos jordemoderen..´??
Ellers ville jeg gøre det, på skolen før du tager af sted.

Anmeld

2. december 2014

got2b

Yurie skriver:

Er der ikke et toilet hos jordemoderen..´??
Ellers ville jeg gøre det, på skolen før du tager af sted.

Jo, havde helt glemt det, da jeg sidst var der kom ind med det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.