Eksperthjælp: 6,5 måned gennem en uge maveproblemer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
0 svar
0 synes godt om
2. december 2014

Lisbeth Jess

Kære Lisbeth,
Min søn er nu 6,5 MDR gammel. For en uge siden gik han fra at have afføring en gang om dagen til hver halve time. Så snart har får mad i kroppen, går systemet i gang og der kommer afføring. Maden kommer desuden næsten ubehandlet ud. Jeg har været ved to læger. Den første fortalte at det var maveonde (men synes dog ikke at det ligner diare), den anden fortalte at babyer ofte kan få udefinerbare tarmproblemer, men han sagde ikke hvornår det så blev bedre? Ved du det?
Han vil være hos mig nonstop også nærmest oven på mig om natten. Han klynker, græder og skriger. Og presser og presser. Føler mig lidt hjælpeløs, da jeg bliver ved med at blive sendt hjem fra lægen med konkrete svar. Han har desuden haft feber hele ugen og meget rød numse, som vi behandler med brentacort.
Er der noget jeg kan gøre for at lindre problemet?
Mvh den bekymrede og trætte

Lisbeths svar

Hej !
Din lille søn har haft maveproblemer en uge, og han har det skidt læser jeg
.Du skal til lægen igen. Et så lille barn skal ikke have hyppige afføringer, smerter og feber m.m. gennem en uge uden at blive set af en børnelæge.
Han skal undersøges grundigt, med blodprøver og afføringsprøver.
han skal observeres på en børneafdeling, så du kan slappe af og din bekymring bliver mindre.. .

Håber du let og ubesværet bliver sendt videre. Klart du oplever dig hjælpeløs, og afmægtig, du har en syg dreng. i skal have hjælp.

Rigtig meget god bedring med ham, sender et stort knus.

Varme hilsner
Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.