Godt eller dårligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg har testdag den 5/12. 

Jeg har i dag oplevet mens smerter og rigtig slem kvalme, jeg håber inderligt den siger positiv på fredag!  

Det er kun i dag jeg har haft kvalme og smerter der ligner mens, ellers har jeg kun haft en kømpe appetit og tisset mere. 

Jeg ved hvor meget kroppen kan snyde, og jeg har ikke testet endnu, prøver at klare mig igennem dagene, det bliver svære og svære

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Jeg har testdag den 5/12. 

Jeg har i dag oplevet mens smerter og rigtig slem kvalme, jeg håber inderligt den siger positiv på fredag!  

Det er kun i dag jeg har haft kvalme og smerter der ligner mens, ellers har jeg kun haft en kømpe appetit og tisset mere. 

Jeg ved hvor meget kroppen kan snyde, og jeg har ikke testet endnu, prøver at klare mig igennem dagene, det bliver svære og svære

Det er svært at sige. Jeg fik mens smerter 4 dage før forventet mens. Og gik en uge over tid. Men mens komx skulle også tisse hele tiden oplevede flere gange næsten at tisse i bukserne Hvor længe har i forsøgt?

Anmeld

2. december 2014

Anonym trådstarter

komnubaby skriver:

Det er svært at sige. Jeg fik mens smerter 4 dage før forventet mens. Og gik en uge over tid. Men mens komx skulle også tisse hele tiden oplevede flere gange næsten at tisse i bukserne Hvor længe har i forsøgt?

Vi er i gang med 6 cyklus, så krydser virkelig fingre for at den er der. 

Jeg har ikke haft kvalme i dag, men har stadig mens smerter og meet oppustet mave.

Anmeld

2. december 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Vi er i gang med 6 cyklus, så krydser virkelig fingre for at den er der. 

Jeg har ikke haft kvalme i dag, men har stadig mens smerter og meet oppustet mave.

Okay det er svært med de mens smerter for det kan komme mega tidligt og så at mensen er forsinket. Men krydser fingre for dig. vi er igang på 8 måned. 

Anmeld

3. december 2014

Anonym trådstarter

komnubaby skriver:

Okay det er svært med de mens smerter for det kan komme mega tidligt og så at mensen er forsinket. Men krydser fingre for dig. vi er igang på 8 måned. 

Puha, så håber jeg også at jeres snart er der  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.