Billeder i jeres køkken/spisestue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. december 2014

StudPsyk

Jeg bliver siiiiindssyg! Jeg kan IKKE finde ud af, hvad der skal på væggene i vores spisestuen i vores rækkehus! Hjælp mig, please! Temaet er lyst. Vi får nogle fede hvide lamper til over spiseborde i julegave. 

Har i nogle idéer? Evt hvad i har på væggene i jeres køkken/spise områder?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2014

BornToBe

FEjl

Anmeld

1. december 2014

Missy_B

Janne T. skriver:

Jeg bliver siiiiindssyg! Jeg kan IKKE finde ud af, hvad der skal på væggene i vores spisestuen i vores rækkehus! Hjælp mig, please! Temaet er lyst. Vi får nogle fede hvide lamper til over spiseborde i julegave. 

Hvad med at sætte noget tapet op på bagvæggen?

Anmeld

2. december 2014

LLT.

Janne T. skriver:

Vores køkken/spisested

Anmeld

2. december 2014

lineog4

Se bort fra der trænger til at blive malet - det er næste projekt, men har håndværkere hele tiden fordi vi får skiftet vinduer så kan snart ikke mere rod og ting på forkerte pladser.

vi har valgt en lang opslagstavle så kan vi bytte ud hele tiden som jeg nu lyster  Der skulle så ikke være kalendere på for billederne skulle begrænse sig til opslagstavlen, men man kan se princippet.

Anmeld

2. december 2014

MorDk

Jeg ville sætte tapet op og så nogle hvide gallerihylder... til billeder, nips m.m

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.