32+6 2.gangs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
6 svar
7 synes godt om
1. december 2014

Mother-love

nå det er vidst tid til at mavebillede. Er ikke så god til at tage billeder her anden graviditet. 

Men er nu nået 32+6.

har haft en super graviditet indtil videre. Dog kan det godt mærkes at krafterne hurtigt at brugt nu. Han er ved at være ret tung at gå med.

og bare jeg spiser bliver jeg nærmest forpustet

Nå men jeg skal have pks igen og har fået tid den 13. Januar.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2014

Clisolka

Smuk babyhule 

Anmeld

2. december 2014

Bak

Mother-love skriver:

nå det er vidst tid til at mavebillede. Er ikke så god til at tage billeder her anden graviditet. 

Men er nu nået 32+6.

har haft en super graviditet indtil videre. Dog kan det godt mærkes at krafterne hurtigt at brugt nu. Han er ved at være ret tung at gå med.

og bare jeg spiser bliver jeg nærmest forpustet

Nå men jeg skal have pks igen og har fået tid den 13. Januar.

Flot mave! Dejligt med den forestående fødselsdag! Held og lykke med kejsersnittet, må være dejligt at vide, at når julen er ovre så går der ikke længe før du får din baby i armene

Anmeld

2. december 2014

Mother-love

Clisolka skriver:

Smuk babyhule 

Tusinde tak

Anmeld

2. december 2014

Mother-love

Bak skriver:

Flot mave! Dejligt med den forestående fødselsdag! Held og lykke med kejsersnittet, må være dejligt at vide, at når julen er ovre så går der ikke længe før du får din baby i armene

Mange tak.

og ja det er rigtig dejligt at tænke på at julen bare skal overståes og så har jeg lillebror i armene. Men på mange måder lidt surrealistisk at  vide at lige præcist den dag kommer han. Men super dejligt for planlægningen hehe.

Anmeld

2. december 2014

Bak

Mother-love skriver:

Mange tak.

og ja det er rigtig dejligt at tænke på at julen bare skal overståes og så har jeg lillebror i armene. Men på mange måder lidt surrealistisk at  vide at lige præcist den dag kommer han. Men super dejligt for planlægningen hehe.

Hihi, ja! Men pas på med for meget planlægning, det kan jo også ske før tid

Anmeld

2. december 2014

Mother-love

Bak skriver:

Hihi, ja! Men pas på med for meget planlægning, det kan jo også ske før tid

Hehe ja det kan det. Men tror det næppe. Med min datter var der overhovedet ikke nogen tegn til hun ville ud før tid. Hun kom ved pks 38+4. 

Men selvfølgelig så ved man aldrig. Men min mor er også gået 14 dage til 3 uger over tid ved os alle tre søskende. Så det ville komme lidt bag på mig hvis han kommer før tid.

men jeg er sådanset parat til han kommer. Så det skulle heller ikke være det store problem hvis han kom før hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.