Su spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

988 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg skal på su her snart. Men da jeg pt bor hjemme hos min mor med min søn får jeg vel kun hjemmeboende su ikke? Eller kan jeg godt få udboende og som forsørger da jeg ikke ville kunne klare mig på 2000kr i su. Da jeg stadig skal købe mad og bleer og selv har nogle regninger jeg skal betale. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2014

HVPigen

Anonym skriver:

Jeg skal på su her snart. Men da jeg pt bor hjemme hos min mor med min søn får jeg vel kun hjemmeboende su ikke? Eller kan jeg godt få udboende og som forsørger da jeg ikke ville kunne klare mig på 2000kr i su. Da jeg stadig skal købe mad og bleer og selv har nogle regninger jeg skal betale. 

Nej jeg mener det er anderleds når du har barn . 

Anmeld

1. december 2014

Nystart

Det er ikke anderledes når du har barn.. du får som hjemmeboende....

ligesom hvis du er forsørger men bor med en får du os kun alm sats...

bor du hjemme er det den sats som hvis du ikke havde barn, og som hjemmeboende 

Anmeld

1. december 2014

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3

Jeg boede hjemme hos mine forældre inden jeg startede på su. Og jeg fik hjemme boende sats til trods for jeg har to børn du må ringe og spørge

Anmeld

1. december 2014

SHERO

Husk at hvis dit barn er under 12 måneder når du starter er du berettet til fødselsklip,  som du kan vælge at få udbetalt dobbelt.. altså 2x den sats du får.. samt 2x su lån

Anmeld

1. december 2014

Anonym trådstarter

Øv det kan man jo bare ikke leve for når man også har udgifter selv 

Anmeld

1. december 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Tror ikke du kan få udeboende su, selvom du er forsørger. Men så kan du tage en su lån, hvis det virkelig kniber. 

Anmeld

1. december 2014

Anonym trådstarter

Trekløver(: skriver:

Tror ikke du kan få udeboende su, selvom du er forsørger. Men så kan du tage en su lån, hvis det virkelig kniber. 

det vil jeg meget gerne helst undgå

Anmeld

1. december 2014

Nystart

Anonym skriver:

det vil jeg meget gerne helst undgå

Så er eneste mulighed tilbage at arbejde ved siden af.... :-) 

Anmeld

1. december 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Så er eneste mulighed tilbage at arbejde ved siden af.... :-) 

ja det jo bare heller ikke rigtig en mulighed da jeg er alene, og selv står for tingene. og det er jo heller ikke lige nemt at få et arbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.