Graviditetstests - Hvad tænker I? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: BIO eller gravid??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.292 visninger
5 svar
4 synes godt om
1. december 2014

MK09

Hej alle!

Her er min række af graviditetstests. Er meget i tvivl om jeg skal være bekymret for udviklingen. De øverste fire test er fra apoteket (ukendt mærke) og skulle måle fra 25 hcg af. Er meget bekymret da jeg ikke rigtig synes de udvikler sig (den sidste er nærmest den mest utydelige, men er jo heller ikke med morgenurin). De svage streger på de øverste kom først frem efter ca. 10 min. (I indlægsseddelen står der dog ikke at det er for sent). Den næstnederste er fra RFSU og måler fra 10 hcg. Den nederste er valmed og måler fra 25 hcg så vidt jeg kan læse mig frem til. På de to nederste kom stregerne frem inden der var gået 3 min. Billedet er taget efter 15 min. 

Det skal siges at alle stregerne er tydeligere og mere lyserøde i virkeligheden.

Så hvad tror I? Er det en BIO jeg har gang i  eller kan jeg betragte mig selv som gravid? 

Håber MEGET at i vil komme med et bud, pleeease 

KH!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2014

Nystart

Brug altid kun samme slags test....ellers er du sikker på du står med forskellige resultater.... Køb evt en 2 pk i rema eller apoteket (sidst nævnte er rigtig gode og hvis du køber dem uden holder rundt om koster de ikke så meget) 

;-) 

Anmeld

1. december 2014

asff

MK09 skriver:

Hej alle!

Her er min række af graviditetstests. Er meget i tvivl om jeg skal være bekymret for udviklingen. De øverste fire test er fra apoteket (ukendt mærke) og skulle måle fra 25 hcg af. Er meget bekymret da jeg ikke rigtig synes de udvikler sig (den sidste er nærmest den mest utydelige, men er jo heller ikke med morgenurin). De svage streger på de øverste kom først frem efter ca. 10 min. (I indlægsseddelen står der dog ikke at det er for sent). Den næstnederste er fra RFSU og måler fra 10 hcg. Den nederste er valmed og måler fra 25 hcg så vidt jeg kan læse mig frem til. På de to nederste kom stregerne frem inden der var gået 3 min. Billedet er taget efter 15 min. 

Det skal siges at alle stregerne er tydeligere og mere lyserøde i virkeligheden.

Så hvad tror I? Er det en BIO jeg har gang i  eller kan jeg betragte mig selv som gravid? 

Håber MEGET at i vil komme med et bud, pleeease 

KH!

Ja du er gravid Ingen kan jo fortælle dig, om det er en biokemisk graviditet. 

Anmeld

1. december 2014

MK09

asff skriver:

Ja du er gravid Ingen kan jo fortælle dig, om det er en biokemisk graviditet. 

Okay tak!  Nej, det tænker jeg også ikke muligt er at sige endnu, men det kunne godt være at nogle - evt. på baggrund af egne erfaringer, kunne sige, at den manglende udvikling på de tests af samme mærke kunne tyde på at en BIO er på vej...

Anmeld

1. december 2014

MK09

Nystart skriver:

Brug altid kun samme slags test....ellers er du sikker på du står med forskellige resultater.... Køb evt en 2 pk i rema eller apoteket (sidst nævnte er rigtig gode og hvis du køber dem uden holder rundt om koster de ikke så meget) 

;-) 

Det gjorde jeg, som du kan se, også i starten, men blev lidt en testoman, da jeg ikke synes der var nogen udvikling og jeg nærmest synes det gik den forkerte vej, derfor ville jeg bare lige se om stregerne var ligeså svage på andre typer tests eller om graviditeten allerede var helt væk. Den nederste og de fire øverste burde jo i princippet vise det samme da de måler fra samme niveau af Hcg.. Men ja, ved godt at det ikke er super hensigtsmæssigt. Prøver bare at få en smule mere afklaring...

Anmeld

1. december 2014

asff

MK09 skriver:

Okay tak!  Nej, det tænker jeg også ikke muligt er at sige endnu, men det kunne godt være at nogle - evt. på baggrund af egne erfaringer, kunne sige, at den manglende udvikling på de tests af samme mærke kunne tyde på at en BIO er på vej...

Synes nu det ser ganske fornuftigt ud Men du skulle nok have brugt samme mærke, hvis du ville teste udvikling. Jeg har selv mistet, og der var ikke meget udvikling i testene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.