gravid 6+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
5 svar
1 synes godt om
1. december 2014

Anonym trådstarter

hej alle sammen.

Jeg er gravid 6+5.  det er 4. gang jeg er gravid. dog ingen børn endnu. jeg har haft 3 spontane aborter før. i 6. uge, 11. uge og 13. uge.. i 11. og 13. uge resulterede de begge i udskrabninger og indlæggelser. 

Jeg er så bange hele tiden at jeg ikke nyder at være gravid. jeg tuder konstant fordi jeg føler jeg bløder. jeg sover meget lidt om natten og har mareridt om at jeg vågner op i blødpøl (er sket før) drømmer at ved scanning er der bare sort skærm. (hvilket jeg også har oplevet). så det sidder dybt i mig.

pga jeg har haft 3. spontane aborter i streg er jeg blevet tilbudt en tidligere scanning, som jeg skal på onsdag.

hvad skal man gøre for at slippe de dårlige tanker

vil jo bare gerne nyde min graviditet..  som forhåbentlig lykkes for os denne gang .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2014

Heidi.R.

Anonym skriver:

hej alle sammen.

Jeg er gravid 6+5.  det er 4. gang jeg er gravid. dog ingen børn endnu. jeg har haft 3 spontane aborter før. i 6. uge, 11. uge og 13. uge.. i 11. og 13. uge resulterede de begge i udskrabninger og indlæggelser. 

Jeg er så bange hele tiden at jeg ikke nyder at være gravid. jeg tuder konstant fordi jeg føler jeg bløder. jeg sover meget lidt om natten og har mareridt om at jeg vågner op i blødpøl (er sket før) drømmer at ved scanning er der bare sort skærm. (hvilket jeg også har oplevet). så det sidder dybt i mig.

pga jeg har haft 3. spontane aborter i streg er jeg blevet tilbudt en tidligere scanning, som jeg skal på onsdag.

vil jo bare gerne nyde min graviditet..  som forhåbentlig lykkes for os denne gang .. 

Anmeld

1. december 2014

LouiseH85

Anonym skriver:

hej alle sammen.

Jeg krydser også fingre for at alt går fint denne gang 

Anmeld

1. december 2014

StineHH

Jeg har selv prøvet det hele to gange og det er forfærdeligt. Oplevelserne sidder dybt i en og man kan ikke tænke på andet.

jeg er nu 30+4 i 3. Forsøg og lærte først at slappe af efter uge 12. Men realiteten er at så kommer der bare nogle andre bekymringer.. Ja resten af dit liv. Så mit råd er at prøve at fokusere på du er blevet gravid, at det nok skal gå denne gang og at dette barn vil livet.. Jeg tror på drt går denne gang. Krydser alt hvad jeg kan for det

Anmeld

1. december 2014

Wish

Jeg mistede også to inden denne graviditet - 23+6 , og er faktisk først kommet til at tro på det nu efter jeg kan mærke baby hverdag :/ vil sige at selvom jeg fik utrolig mange scanninger - flere tidlige scanninger og selv købt ekstra , hjalp det ikke før jeg kunne mærke baby :/ 

håber alt kommer til at gå godt for dig på onsdag! Jeg vil xxxxxx alt hvad jeg kan  !!! 

Krammer her fra 

Anmeld

4. december 2014

Anonym trådstarter

Tak alle sammen.

Var til scanning igår hvor der var hjerteslag - og skal til scanning igen om 2 uger - så håber den bliver hos denne gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.