Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
sagen er den at mig og min kæreste gerne vil være gravide, jeg har været på p-piller 1 år.
- jeg stoppede d 18 november
- fik "mens" d 24 til d 27 altså kun 3 dage.
hvornår tror i ægløsning er ?
Ville i vente til næste mens ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvornår du har ægløsning kommer an på hvor lang din cyklus er..
Hvis du har en cyklus på 28 dage, vil du måske have ægløsning omkring 8 december .. Der er jo ikke andet for end at prøve jer frem omkring den 8.
Held og lykke med projekt baby
selv har jeg altid kunne regne med at jeg havde ægløsning 14 efter den første dage i min mens.
JH12 skriver: Hvornår du har ægløsning kommer an på hvor lang din cyklus er.. Hvis du har en cyklus på 28 dage, vil du måske have ægløsning omkring 8 december .. Der er jo ikke andet for end at prøve jer frem omkringfen 8. Held og lykke med projekt baby
Hvis du har en cyklus på 28 dage, vil du måske have ægløsning omkring 8 december .. Der er jo ikke andet for end at prøve jer frem omkringfen 8.
Forstår ikke helt?
Hcorfor allerede i morgen?
Jeg stoppede med den d 18
mig begyndt og bløde d 24
min cykus er normalt 28 dage
Anonym skriver: Forstår ikke helt? Hcorfor allerede i morgen? Jeg stoppede med den d 18 mig begyndt og bløde d 24 min cykus er normalt 28 dage
Har rettet mit indlæg startet med at se forkert af din mens første dage
JH12 skriver: Har rettet mit indlæg startet med at se forkert af din mens første dage
Når
- har man altid ægløsning FØR mens ?
Anonym skriver: Når - har man altid ægløsning FØR mens ?
Ægløsning ligger i mellem 2 mens.
14 dage efter og 14 dage før, hvis man har en cyklus på 28 dage
alt jeg ville sige hvis din cyklus er 28. din mens begyndte den 24, så tror jeg der er stor chance for ægløsning i weekenden, det er ca 14 dage efter din mens første dag (altså d. 24) , gir det mening?
Var den 28 dage før du var på p-piller? For det sidste år har den jo været kunstigt styret, så det kan du ikke regne med.
Rockertand skriver: Var den 28 dage før du var på p-piller? For det sidste år har den jo været kunstigt styret, så det kan du ikke regne med.
Ja altid har den været 28
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128