Vinterjakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
8 svar
3 synes godt om
1. december 2014

Mor1986

jeg har sådan en uld vinter jakke, men må sku nok desværre indrømme det er for koldt kun med den. Jeg skide fryser rent ud sagt.

jeg har været løforbi vero moda og kigge men de havde ikke nogen. Problemet er at jeg er lidt bred kåover ryggen så især ved bryster har jeg svært ved at lukke jakken. Men samtidig vil jeg heller ikke have en jakke jeg ser for tyk ud i. Men er lige nu på bar bund. Så vil gerne lige se hvad i har.

den skal ikke være praktisk men pæn og varm og heller ikke koste en bondegård

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2014

mch

Mor1986 skriver:

jeg har sådan en uld vinter jakke, men må sku nok desværre indrømme det er for koldt kun med den. Jeg skide fryser rent ud sagt.

jeg har været løforbi vero moda og kigge men de havde ikke nogen. Problemet er at jeg er lidt bred kåover ryggen så især ved bryster har jeg svært ved at lukke jakken. Men samtidig vil jeg heller ikke have en jakke jeg ser for tyk ud i. Men er lige nu på bar bund. Så vil gerne lige se hvad i har.

den skal ikke være praktisk men pæn og varm og heller ikke koste en bondegård

Jeg har en second female dun jakke med elastik i taljen. Den har jeg været vildt glad for fordi den er meget varmt og man kan stadig se ens figur grundet elastikker i siderne i taljen derudover har jeg også en fra h og m med bælte i taljen, som også er rigtig varm. 

Begge jakker er købt forrig år, så grunden til jeg svare er så du ved hvor jeg førhen har fundet nogle gode jakker som både viser figur og er varme

Anmeld

1. december 2014

Mor1986

mch skriver:

Jeg har en second female dun jakke med elastik i taljen. Den har jeg været vildt glad for fordi den er meget varmt og man kan stadig se ens figur grundet elastikker i siderne i taljen derudover har jeg også en fra h og m med bælte i taljen, som også er rigtig varm. 

Begge jakker er købt forrig år, så grunden til jeg svare er så du ved hvor jeg førhen har fundet nogle gode jakker som både viser figur og er varme

Er de korte eller hvordan 

Anmeld

1. december 2014

mch

Mor1986 skriver:

Er de korte eller hvordan 

Den fra second female går til lidt over mine knæ og den fra h&m er normal længde

Anmeld

1. december 2014

L&V

Jeg har en danefæ de er super varme,  feminine og rummelige

Anmeld

1. december 2014

Mor1986

mch skriver:

Den fra second female går til lidt over mine knæ og den fra h&m er normal længde

Ja okay. jeg tænker nemlig at den gerne må gå ned over min numse

Anmeld

1. december 2014

Mor1986

L&V skriver:

Jeg har en danefæ de er super varme,  feminine og rummelige

Er den ikke dyr

Anmeld

1. december 2014

LinLin

Jeg har lige fået denne 

1000kr (800 til Black friday )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. december 2014

L&V

Mor1986 skriver:

Er den ikke dyr

Fandt en helt ny til 500 da det var et fejlkøb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.