Personlige vægklistermærker til børneværelset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
5 svar
5 synes godt om
1. december 2014

babysticker

Hej Baby.dk brugere

Jeg hjalp tidligere en veninde med at lave et par vægklistermærker, og hun var vildt glad for dem. Hun foreslog mig at jeg kunne prøve at spørge herinde om der var andre, som gik og tænkte på at få personlige vægklistermærker lavet.

Jeg har prøvet at uploade billederne af dem de har fået.

Jeg er ikke relateret med noget firma aller noget, det er mere en hobby-ting, som jeg godt kan lide at lave.

Skriv endelig, hvis i kunne tænke jer at høre mere.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2014

babysticker

Efter en rigtig sød besked fra en af jer, har jeg valgt at lave en side på facebook, så i ikke behøver at vælge noget lige nu og her, i kan bare smide et "Like", må det hedde, og komme tilbage når i har lyst.

Hvis i får nogle idéer kan i altid skrive til mig på facebook siden.

[Fjernet af moderator]

Flere råd er altid velkomne.

Havde slet ikke regnet med at få så gode råd, om noget som faktisk ikke er relateret til babyer, tusind tak.

Anmeld

1. december 2014

Soffy27

Er nysgerrig over hvad sådanne klistermærker koster.. De er da så søde med de små fodspor.. 

Anmeld

2. december 2014

babysticker

Er nysgerrig over hvad sådanne klistermærker koster.. De er da så søde med de små fodspor.. 

Hej Soffy27

Jeg har lige fået en besked fra baby.dk at jeg ikke må sælge via deres hjemmeside, uden en erhvervskonto, men jeg vil rigtig gerne snakke med dig om det på min facebook side, jeg skal dog lige have oprettet, en erhvervskonto når jeg får råd.

Anmeld

2. december 2014

Bshizzle

Jeg er osse ret interesseret i at høre og se mere.. 

Én ting forstår jeg bare ikke.. Hvorfor du skal ha en erhvervskonto for at sælge? 

Det er af egen fri hobby.. Altså ligesom vi andre sælger ud af vores private ting.. Tøj, ting, malerier man selv har malet, strikketing.. mm. 

Mvh en som selv sælger ud af hobby-ting 

Anmeld

2. december 2014

Moderator

Profilbillede for Moderator

Salg er pt. ikke en del af baby.dk, men vi vil anbefale at I bruger vores søsterside secondsale.dk.

Vil man gerne reklamere herinde for sin lille virksomhed eller sin hobby, som man sælger, så er en erhvervsprofil en mulighed. 

-Staff

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.