Er der mon noget i omløb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. november 2014

Stjerneskud84

Er der mon noget i omløb hos børnene i tiden? Diarré, maveonde, ingen appetit og feber? 

Min datter har ikke rigtig haft appetit i weekenden, aff. meget tynd, har gjort tegn til opkast, meget pyller.. 

Andre som har børn eller jer selv som døjer med noget af det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2014

Stumpen

Min datter kastede op et par i skolen i onsdags og kom hjem med feber oåg det havde hun også torsdag og fredag... Så jo tror der er noget i omløb..

Anmeld

30. november 2014

Stjerneskud84

Stumpen skriver:

Min datter kastede op et par i skolen i onsdags og kom hjem med feber oåg det havde hun også torsdag og fredag... Så jo tror der er noget i omløb..

Oki.. Jeg snupper sq en dag af gangen.. 

Anmeld

30. november 2014

Princesspigen

Der er næsten altid noget i omløb af en eller anden skaks, så det er meget sandsynligt at det er sådan noget der har ramt din datter  

her er det pt mest bare forkølelse i stor stil 

Anmeld

30. november 2014

Stjerneskud84

Princesspigen skriver:

Der er næsten altid noget i omløb af en eller anden skaks, så det er meget sandsynligt at det er sådan noget der har ramt din datter  

her er det pt mest bare forkølelse i stor stil 

Ja der er hele tiden noget i omløb, havde ikke hørt nogle steder fra for nyligt, at der skulle være noget feber, opkast osv.. Derfor spurgte jeg til det herinde.. 

Vores dagplejer plejer altid at informere om lige netop feber, opkast osv.. 

Som skrevet tidligere, jeg tager en dag af gangen, ser tiden an og hvad det ender med.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.