Vægt, jeg er bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
7 svar
1 synes godt om
30. november 2014

MyLove E

I dag ville Elias lige se hvor høj han var (det skal lige tjekke et par gange om ugen) Han måler Ca 104 cm. Jeg spurgte så om han også ville vejes. Der fik jeg så et lille chok, 13.3 kg

Jeg er ret sikker på han i maj til 3 års undersøgelse veje 14, noget. Og målte 98 cm 

Han må sku da ikke vokse 6cm og tabe sig 1 kg??

Burde jeg ikke lige tjekke med min læge i morgen om hvad han veje sidst?

Eller hvad synes i???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2014

modesty

MyLove E skriver:

I dag ville Elias lige se hvor høj han var (det skal lige tjekke et par gange om ugen) Han måler Ca 104 cm. Jeg spurgte så om han også ville vejes. Der fik jeg så et lille chok, 13.3 kg

Jeg er ret sikker på han i maj til 3 års undersøgelse veje 14, noget. Og målte 98 cm 

Han må sku da ikke vokse 6cm og tabe sig 1 kg??

Burde jeg ikke lige tjekke med min læge i morgen om hvad han veje sidst?

Eller hvad synes i???

Jo, det ville nok være en god idé lige at tjekke med lægen - men husk på at tallet kun kan bruges til noget hvis det er den samme vægt, da målingen kan svinge en del fra vægt til vægt.

Anmeld

30. november 2014

Tip!

Jeg tænker helt basalt... 

Spiser og drikker han fornuftigt, eller er der noget ændret i det? 

Børn tager jo sommetider nogle voldsomme ryk og vokser helt vildt.. 

Hvis han spiser normalt, kommer af med lort, så vil jeg ikke være nervøs... 

Anmeld

1. december 2014

MyLove E

Twinkle little star skriver:

Jeg tænker helt basalt... 

Spiser og drikker han fornuftigt, eller er der noget ændret i det? 

Børn tager jo sommetider nogle voldsomme ryk og vokser helt vildt.. 

Hvis han spiser normalt, kommer af med lort, så vil jeg ikke være nervøs... 

Jeg var lige forbi lægen, men kun for at høre om hvad jeg veje præcis der i maj.

Der veje han 14.4 kg og var 98 cm. Hun sagde også som dig Men jeg måtte godt få en tid hvis jeg var utryg.

men nu tager jeg det roligt, holder lige lidt øjne uden at han selvfølgelig skal på vægten hele tiden

Synes jo bare ikke at han er for stor i forvejen. 

Anmeld

1. december 2014

MyLove E

modesty skriver:

Jo, det ville nok være en god idé lige at tjekke med lægen - men husk på at tallet kun kan bruges til noget hvis det er den samme vægt, da målingen kan svinge en del fra vægt til vægt.

Var lige et smut forbi lægen, han veje 14.4 i maj. 

Og hun synes han lød til at have det ok 

men jeg skulle komme hvis jeg var utryg

Anmeld

1. december 2014

MorDk

Nu er børn jo forskellige, og de vokser forskelligt. Men det er en lille dreng du har dig. Ellers er min dreng meget stor... Men tjek med lægen for en sikkerheds skyld. 

Min dreng er 105 cm høj og vejer 18,5 kg.

Anmeld

1. december 2014

MyLove E

MorDk skriver:

Nu er børn jo forskellige, og de vokser forskelligt. Men det er en lille dreng du har dig. Ellers er min dreng meget stor... Men tjek med lægen for en sikkerheds skyld. 

Min dreng er 105 cm høj og vejer 18,5 kg.

Da sagde det  var helt fint.. Han ligner bare sin bare sin far☺ Da jeg mødte ham målte han 192cm og veje 65 kg

Anmeld

1. december 2014

Carina:-)

Da sagde det  var helt fint.. Han ligner bare sin bare sin far☺ Da jeg mødte ham målte han 192cm og veje 65 kg

Hold da op kunne han overhovedet stå fast når det blæste?

Nej så længe han trives er det fint,har lige haft min kanp 7 årige til skolelæge og hun er 114 cm og vejer 17,4 kg så heller ikke noget stort barn der .

Men hun har altid været lille ,så ingen ko på isen der ( jeg kan så ikke påstå hun ligner sin mor  tyksak.dk )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.