Nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
8 svar
1 synes godt om
30. november 2014

Musen91

Jeg er så nervøs! 
Jeg skal til læge imorgen, med henblik på og få en henvisning så jeg kan komme igang med behandling, da jeg har PCO. Men jeg er så bange for han ikke vil sende mig videre, jeg ved ikke hvad han vil spørge om osv. 

Havde bare lige brug for og komme ud med det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2014

HappyOne

Jeg sender lige et 

Jeg kan godt forstå du er nervøs, det er man altid når det handler om graviditet  

Jeg håber det kommer til at gå som forventet i morgen,  herfra 

Anmeld

30. november 2014

Kærlighediminmave

SabrinaSkov skriver:

Jeg er så nervøs! 
Jeg skal til læge imorgen, med henblik på og få en henvisning så jeg kan komme igang med behandling, da jeg har PCO. Men jeg er så bange for han ikke vil sende mig videre, jeg ved ikke hvad han vil spørge om osv. 

Havde bare lige brug for og komme ud med det. 

Er du blevet udredt eller er du bare sikker på du har det? Jeg skal på sygehuset snart og udredes

Anmeld

1. december 2014

Musen91

ønskemor skriver:

Er du blevet udredt eller er du bare sikker på du har det? Jeg skal på sygehuset snart og udredes

Jeg er blevet udredt ved en gynækolog. 

Anmeld

1. december 2014

Kærlighediminmave

SabrinaSkov skriver:

Jeg er blevet udredt ved en gynækolog. 

Hvorfor er du ikke igang med behandling hvis du er blevet udredt? 

Anmeld

1. december 2014

BabyMiracle <3

ønskemor skriver:

Jeg fik konstateret pco da jeg var 16, og der var jeg altså ikke i gang med at prøve og lave børn .. 

Det kan være derfor ts ikke er i gang med behandling og først skal have endnu en henvisning

Anmeld

1. december 2014

Musen91

ønskemor skriver:

Det er en længere historie. Jeg gik i behandling i det private og de fandt aldrig ud af jeg havde pco så valgte selv og opsøge min læge som sendte mig videre til gynækolog der yderste mig for pco. Og jeg blev ikke sendt videre derfra før nu. Var til samtale ved min læge idag og han har sendt mig videre til OUH! ��

Anmeld

1. december 2014

Kærlighediminmave

BabyMiracle <3 skriver:

Jeg fik konstateret pco da jeg var 16, og der var jeg altså ikke i gang med at prøve og lave børn .. 

Det kan være derfor ts ikke er i gang med behandling og først skal have endnu en henvisning

Okay det vidste jeg jo ikke. Spurgte bare

Anmeld

1. december 2014

Kærlighediminmave

SabrinaSkov skriver:

Det er en længere historie. Jeg gik i behandling i det private og de fandt aldrig ud af jeg havde pco så valgte selv og opsøge min læge som sendte mig videre til gynækolog der yderste mig for pco. Og jeg blev ikke sendt videre derfra før nu. Var til samtale ved min læge idag og han har sendt mig videre til OUH! ��

Ah okay. Ja det er træls når man ikke føler at de hører efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.