billed 17+3 2 gangs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
6 svar
2 synes godt om
30. november 2014

natashalarsen

alle siger, din mave skal nok blive kæmpe, jeg griner og tænker, jaja sidst var den mikro helt ind til fødsel og fik en dreng på 49 cm og 2800 g

og denne g er jeg også lille

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2014

got2b

Hold da op! Jeg er godt nok noget større end du er, er nu os i uge 22+1.

Anmeld

30. november 2014

natashalarsen

got2b skriver:

Hold da op! Jeg er godt nok noget større end du er, er nu os i uge 22+1.

Da jeg var gravid 1 gang, kunne man ikke se det i uge 22. Fik afvide det fordi jeg har trænet meget ridning og fitness at jeg har været så lille i lang tid og min livmoder eller hvad det nu hedder ligger ind mod ryggen og ikke ud mod maven mærker dog spark har gjort siden uge 12

Anmeld

30. november 2014

got2b

natashalarsen skriver:

Da jeg var gravid 1 gang, kunne man ikke se det i uge 22. Fik afvide det fordi jeg har trænet meget ridning og fitness at jeg har været så lille i lang tid og min livmoder eller hvad det nu hedder ligger ind mod ryggen og ikke ud mod maven mærker dog spark har gjort siden uge 12

Så burde jeg hellere ikke være stor nu . Jeg har trænet længe, stoppede dog en uge inden jeg fandt ud af jeg var gravid ��. Eller os så er dit barn bare ikke særligt stort, kan se om jeg kan lægge et billede ind her hvis det er? ��

Anmeld

30. november 2014

Signe-bine

Fin mave, men ja den er ikke særlig stor :-) Det er nok rigtig nok når du er lille og træner og livmoderen peger mod ryggen... Min mave vokser hurtigt hver gang jeg er gravid, men jeg har også mere fedt på den, så den slapper bare helt af og buler ud haha

Anmeld

30. november 2014

natashalarsen

got2b skriver:

Så burde jeg hellere ikke være stor nu . Jeg har trænet længe, stoppede dog en uge inden jeg fandt ud af jeg var gravid ��. Eller os så er dit barn bare ikke særligt stort, kan se om jeg kan lægge et billede ind her hvis det er? ��

Mit første barn var lille.. 49 cm og 2800 g 

Jeg trænede meget meget hårdt program, mest mave

det har bare hjulpet her med ikke at blive hurtigt gravid stor 

min søn lagde helt ind mod min ryg men man kunne godt se spark i uge 25 udenpå maven, den her gang ligger baby også langt ind mod min ryg og jeg kan mærke spark man kan kun ane dem lidt ..

her på billedet er 14 dage efter jeg har født .

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. november 2014

natashalarsen

Signe-bine skriver:

Fin mave, men ja den er ikke særlig stor :-) Det er nok rigtig nok når du er lille og træner og livmoderen peger mod ryggen... Min mave vokser hurtigt hver gang jeg er gravid, men jeg har også mere fedt på den, så den slapper bare helt af og buler ud haha

Inden jeg begyndte og træne, havde jeg da liiiidt løst hud der, og det var faktisk kun derfor jeg ville træne igen blev så bare afhængig af at tabe mig og se bedre og bedre ud, at jeg blev pænt tynd og store overarme røv og mave xD så der er også en del mave muskler til at holde på baby  

Det da også godt at maven flader ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.