Hej alle 
Jeg har for nylig fundet ud af , at jeg er gravid. Da jeg fortalte det til det kommende barns far , gik han helt i sort .. Forstået på den måde at han mente ikke at være klar til det og hvis han kunne bestemme synes han ikke vi skulle have barnet.
Efter en masse overvejelse har jeg dog besluttet mig til at fortsætte graviditeten og jeg glæder mig til den lille kommer til verden !
Men men men ..
forholdet mellem mig og "faren" er ikke det mest heldige , hvis man ka sige det sådan.
Vi har været sammen nu i lidt over 2 år , men er SÅ ofte gået fra hinanden! Da vi har SÅ svært ved at få det til at fungere .. Vi var så igen igen gået fra hinanden kort tid inden jeg fandt ud af , jeg var gravid .. Men begyndte så småt at ses lidt igen .
Nu står vi så i den situation at jeg jo er gravid , men at det ville være tosset at flytte sammen da vi som sagt går fra hinanden alt for tit , så det ville være tosset at tage den chance . Problemet er bare at vi elsker hinanden , og ka ikk holde os fra hinanden alligevel ..
Han har efterfølgende meldt ud efter grundig overvejelse at han vil være der for barnet og for mig !
Men som tingene er og vi har så svært ved at få et forhold til at fungere , er vi blevet enige om at jeg skal flytte for mig selv med barnet (skal lige siges vi i forvejen aldrig har boet sammen, jeg skal bare flytte i større lejlighed pga. Pladsmangel når den lille kommer)
Men da vi ikk ka undvære hinanden , vil jeg nok betragte os som stadig værende kærester , men vi kan bare ikk bo sammen som det i hvertfald ser ud nu , og er også nød til at fokusere på hvad der er bedst for barnet selvfølgelig ! Og så må vi se om vores forhold kan udvikle sig i den mere positive retning . Hvis ikke , så bliver vi nød til definitivt at stoppe , da det skal være til barnets bedste !
Men nu er det så jeg bliver i tvivl , i forhold til min situation .. Vil jeg så stå som enlig forsørger og være berettet til de tilskud , eller vil jeg ikke få den økonomiske støtte , hvis jeg stadig ses med faderen og vi "prøver os frem" ?!