Meeeeeget utålmodig, bliv nu d.10 december

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
12 svar
3 synes godt om
30. november 2014

Holst85

Jeg er ufattelig utålmodig... 

Jeg skal teste mig selv d.10 december og føj hvor er der bare lang tid til. Fik sat to fine æg op i onsdags. Andre der har erfaringer med inseminering som de vil dele. Alle mine symptomer er jo pga min ægløsningstest så dem kan jeg ikke engang rette mig efter. Hvornår testede i hvor den ikke vidste falsk pga de hormoner vi får. 

Ku i mærke noget andet og vidste den var god nok. Det er sku frustrerende at ha stik i underlivet og ømme bryster, hyppigt vandladning når når man ikke kan være sikker på noget.. 

Håber bare på at et af æggene har sat sig fast så vi kunne få vores fedeste julegave ever 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2014

ErDuHerIkkeSnart

Holst85 skriver:

Jeg er ufattelig utålmodig... 

Jeg skal teste mig selv d.10 december og føj hvor er der bare lang tid til. Fik sat to fine æg op i onsdags. Andre der har erfaringer med inseminering som de vil dele. Alle mine symptomer er jo pga min ægløsningstest så dem kan jeg ikke engang rette mig efter. Hvornår testede i hvor den ikke vidste falsk pga de hormoner vi får. 

Ku i mærke noget andet og vidste den var god nok. Det er sku frustrerende at ha stik i underlivet og ømme bryster, hyppigt vandladning når når man ikke kan være sikker på noget.. 

Håber bare på at et af æggene har sat sig fast så vi kunne få vores fedeste julegave ever 

Hej Holst85

Jeg vil blot lige skrive held og lykke - og at jeg følger spændt med i denne tråds, når det er min tur til at skulle det samme igennem lige om lidt. Jeg håber det bedste for dig og håber at du vil opdatere 

Kh /S

Anmeld

1. december 2014

Holst85

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Hej Holst85

Jeg vil blot lige skrive held og lykke - og at jeg følger spændt med i denne tråds, når det er min tur til at skulle det samme igennem lige om lidt. Jeg håber det bedste for dig og håber at du vil opdatere 

Kh /S

Hvor langt er du i processen.. 

Jeg håber seriøst at der er en lille Baby i min mave..

Anmeld

1. december 2014

ErDuHerIkkeSnart

Holst85 skriver:

Hvor langt er du i processen.. 

Jeg håber seriøst at der er en lille Baby i min mave..

Jeg håber det også for dig 

Søndag begyndte jeg den korte behandling, så jeg er lige startet. Jeg skal ind igen nu på søndag, for at få vurderet hvornår jeg kan komme til ÆU. Jeg håber på midten af næste uge. 

Så... lad os håbe det bedste for os begge

Anmeld

1. december 2014

Holst85

Jeg håber det også for dig 

Søndag begyndte jeg den korte behandling, så jeg er lige startet. Jeg skal ind igen nu på søndag, for at få vurderet hvornår jeg kan komme til ÆU. Jeg håber på midten af næste uge. 

Så... lad os håbe det bedste for os begge

Så forhåbentlig ÆO i næste uge også.. 

Krydser fingre for dig, hvor mange gange har du prøvet?

Anmeld

1. december 2014

friis

Jeg har også test dag den 10  

sidste forsøg kunne jeg teste positiv allerede 3+3 og som ikke var pga ægløsnings sprøjten , og så blev den tydligere og tydligere derfra . Mistede så desværre . 

Denne gang vil jeg ikke teste ægløsningssprøjten ude . Men tester nu på søndag 

Anmeld

1. december 2014

ErDuHerIkkeSnart

Holst85 skriver:

Så forhåbentlig ÆO i næste uge også.. 

Krydser fingre for dig, hvor mange gange har du prøvet?

Ja, ÆO forhåbentlig i slutningen af næste uge. Er lidt spændt på, hvordan jeg reagerer på det hele. 

Det er min allerførste IVF, så jeg er meget ny i denne verden. Vi har indtil videre "kun" været igennem insemination.

Hvor mange gange har du været igennem?

Anmeld

1. december 2014

Holst85

Ja, ÆO forhåbentlig i slutningen af næste uge. Er lidt spændt på, hvordan jeg reagerer på det hele. 

Det er min allerførste IVF, så jeg er meget ny i denne verden. Vi har indtil videre "kun" været igennem insemination.

Hvor mange gange har du været igennem?

Jeg er også sprit ny, har prøvet ICSI som er mikroinsiminering da min mand er steriliseret 

2 gange men kun fået sat op 1 gang for første gang udviklede æggene sig ikke som de skulle.. 

Anmeld

1. december 2014

Holst85

friis skriver:

Jeg har også test dag den 10  

sidste forsøg kunne jeg teste positiv allerede 3+3 og som ikke var pga ægløsnings sprøjten , og så blev den tydligere og tydligere derfra . Mistede så desværre . 

Denne gang vil jeg ikke teste ægløsningssprøjten ude . Men tester nu på søndag 

Øv at du mistede, hvor langt var du så henne?? Hvordan kan du 100 procent sige det ikke ku være ægløsningssprøjten der har gjort det første positive og din graviditet der så vidste positiv senere jo flere gange du tog testene.

fedt du også har testdag den dag, tester på lørdag skal på job søndag 

Anmeld

2. december 2014

friis

Holst85 skriver:

Øv at du mistede, hvor langt var du så henne?? Hvordan kan du 100 procent sige det ikke ku være ægløsningssprøjten der har gjort det første positive og din graviditet der så vidste positiv senere jo flere gange du tog testene.

fedt du også har testdag den dag, tester på lørdag skal på job søndag 

Jeg valgte at teste alle dage fra 2+5 og frem , så kunne se da testen var negativ at sprøjten var ude og den stå efterfølgende blev tydligere og tydligere dag for dag  

spændende , glæder mig til Update for os begge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.