Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
skal pudset det er de ikke blevet i de 2 år vi har boet her
det er virkelig ikke særlig nemt da det er dannebrogs vinduer og vi bor på 1 sal så kan jo ikke stå udenfor.. og omme bag ved huset svare den side af vinduerne til 2 sal da der er en kæmpe nedgang alså en kæmpe fordybning så jeg er ikke så vild med en af os skal hænge ud af vinduerne.. nå men vi er nødtil at få det gjordt men er virkelig elendigt til det og da vinduerne er enormt beskidte så tager det nok tid der kommer altid striber !!! hvilket middel bruger i og kan i anbefale en god skraber... en vindues pudser er ikke muligt da vi har forhørt os og de tager 400-600 kr og de penge har vi ikke pt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: skal pudset det er de ikke blevet i de 2 år vi har boet her det er virkelig ikke særlig nemt da det er dannebrogs vinduer og vi bor på 1 sal så kan jo ikke stå udenfor.. og omme bag ved huset svare den side af vinduerne til 2 sal da der er en kæmpe nedgang alså en kæmpe fordybning så jeg er ikke så vild med en af os skal hænge ud af vinduerne.. nå men vi er nødtil at få det gjordt men er virkelig elendigt til det og da vinduerne er enormt beskidte så tager det nok tid der kommer altid striber !!! hvilket middel bruger i og kan i anbefale en god skraber... en vindues pudser er ikke muligt da vi har forhørt os og de tager 400-600 kr og de penge har vi ikke pt
Min mand bruger det biler bliver vasket i til vores udendørsvinduer - bilsæbe/shampoo hvad det nu hedder. Ellers Froggy til indenfor, det efterlader INGEN striber Har lige været igang med hovedrengøringen fra i onsdags til igår aftes. Mangler kun køkkenet Han har så monteret en gulvbørste på en træstang så han kan nå alle vinduer. Men vi bor ikke i et kompleks, men på en landejendom med to etager. Men vi har vippevinduer, så kan stå indenfor og vaske dem. Held og lykke med jeres projekt.
Jeg har ALDRIG pudset vinduer udvendigt ved flytning. Hvorfor? Fordi de aldrig er pudset når jeg flytter ind
Jeg ville nøjes med at gøre det indvendig.
jeg syntes også altid at jeg fik striber når jeg pudsede vinduer, men så lærte min mor mig et trick; hun pudsede sine vinduer i alm. varmt vand med lidt opvaskesæbe og eddike i... det gjorde at jeg ikke lavede så mange striber...
CAWI skriver: Jeg har ALDRIG pudset vinduer udvendigt ved flytning. Hvorfor? Fordi de aldrig er pudset når jeg flytter ind Jeg ville nøjes med at gøre det indvendig.
vi skal ikke risikere at de sætter en vindues pudser på vores regning til det så heller gøre det selv
Anonym skriver: vi skal ikke risikere at de sætter en vindues pudser på vores regning til det så heller gøre det selv
Kig i jeres kontrakt. Står der at i står for udvendig vedligeholdelse, for ellers skal i ikke pudse dem. Har aldrig pudset vinduer når jeg er flyttet
Jeg bruger sprit. Hvis de er meget beskidte så vask dem først med alm rengøringsmiddel eller opvaskemiddel. Derefter tager jeg varmt vand med husholdningssprit i, og vasker dem deri. Vedr svaber skal du sørge for at gummilisten ikke er skadet, ellers er du helt sikker på der kommer striber.
Monterer en børste på en lang træpind eller på en teleskop stang, hæld en god salt sprit eller eddike i vandet og lidt opvaske sæbe så bliver de fine Måske kender i en der vil gøre det for færre penge, spørg rundt blandt venner og familie.
Sandratoft skriver: Kig i jeres kontrakt. Står der at i står for udvendig vedligeholdelse, for ellers skal i ikke pudse dem. Har aldrig pudset vinduer når jeg er flyttet
Det er rengøring og ikke vedligeholdelse, så de kan bare sende en regning.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128