*Agnete* skriver:
Godeftermiddag 
Så fik vi været til 2. scanning her på 5.stimuleringsdag.
Alt så fint ud sagde lægen og min krop reagere på puregon.
Jeg havde med garanti 4 æg i højre side og 1 æg i venstre, samt 2 der var på spring :-)
Jeg syntes jo ikke det lyder af ret meget ? Og skal fortsætte med 150ie.
Skal scannes igen mandag og der fastlægges ÆU, som hun regnede med blev på onsdag eller torsdag. Det er da ret tidligt ?
Jeg skulle tage første indsprøjtning af organlutran kl.10.00 og det gjorde jeg. Med den reaktion at min hud gik helt amok. Den hævede, fik hvide blærer, kløede og sve. Så ringede jeg til klinikken som gerne ville have jeg sendte billeder.
De ringede kort efter og sagde jeg skulle hente noget erstatning på apoteket for orgalutran. Noget pulver jeg selv skal opløse og trække op i kanyle. Spekulere på om det har samme effekt 
Men ellers ingen store bivirkninger, og nu er det hele forhåbentligt snart overstået 

Jeg var faktisk også lidt skuffet efter min første scanning (det var på 7. cyklusdag), for var kun et rigtig stort æg, lidt flere mindre og mange der næsten ikke var udviklet (tror han talte til 7-8 i alt). Jeg har en meget lille snert af PCO og mange ægblærer, så jeg havde nok forventet mere.
Men allerede til min scanning 2 dage efter, var antallet eksploderet, og der var vildt mange store fine æg (jeg var også fortsat med samme dosis). Jeg endte med at få taget 26 æg ud!!! Ikke for at skræmme dig, eller sige det ender på samme måde med dig, men bare for at sige, at der altså kan nå at ske meget endnu. Men vil også sige at 7 æg, er et super tal! De stiler jo mod ca. 10 æg (hos den klinik jeg er på), så det er du jo ret tæt på allerede, og du er jo kun på dag 5, så meget kan ske endnu.
Jeg reagerede også en del på Orgalutran, jeg hævede op omkring stikket, der lignede et stort hvidt brændenældestik, jeg blev rød rundt om og det kløede og sved meget, men efter et par timer gik det over igen af sig selv. Jeg havde en veninde, der havde oplevet det samme, og det var også gået væk af sig selv, og reaktionen havde ikke været så voldsom dagen efter. Og ganske rigtigt, ved stikket dagen efter var irritationen også meget mindre ved mig, og jeg var kun lidt rød i ca. en halv time (og sådan var det hver gang derefter). Så jeg ringede aldrig til klinikken og fik ikke alternativer 
Dejligt du ellers har det godt, og ja nu det er efterhånden til at se enden på alle de f... sprøjter