Uge hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. november 2014

Anonym trådstarter

Hvornår skal man stoppe med at tage folinsyre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Du behøver ikke stoppe med det. Hvis du tager alm gravid-vitaminer, er der den anbefalede mængde folinsyre i, og dem skal du jo bare tage igennem hele graviditeten  

Anmeld

28. november 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Du behøver ikke stoppe med det. Hvis du tager alm gravid-vitaminer, er der den anbefalede mængde folinsyre i, og dem skal du jo bare tage igennem hele graviditeten  

Men dem tager jeg? Så jeg kan godt stoppe med at tage de andre folinsyre piller, der behovet dækkes i min vitaminpille? 

Anmeld

28. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Men dem tager jeg? Så jeg kan godt stoppe med at tage de andre folinsyre piller, der behovet dækkes i min vitaminpille? 

Jeps prøv at læs bagpå dine gravid-vitaminer - der burde stå hvor meget folinsyre (eller folsyre) de indeholder  

Anmeld

28. november 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Jeps prøv at læs bagpå dine gravid-vitaminer - der burde stå hvor meget folinsyre (eller folsyre) de indeholder  

400 mg tror jeg der står 

Anmeld

28. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

400 mg tror jeg der står 

der står nok 400 mikrogram, og det er præcis den mængde du skal have  

Anmeld

28. november 2014

lillespir26

Hvis du tager mere end normal mængde af personlige årsager så stop efter uger 12 med ekstra ellers skal du bare spise dine gravitamin fuld ud 

Anmeld

28. november 2014

JustAnotherName

Det er ikke nødvendigt med folinsyre UDOVER dem der er i gravid-vitaminpillerne.
400 mg. ER den mængde der anbefales.
Man fortsætter bare med vitaminerne gennem graviditeten. Og tilføjer så jern tilskud fra 10'ende graviditetsuge. Her anbefaler jeg "Hemojern", da det ikke giver forstoppelse, som stærke jerntilskud ellers godt kan forårsage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.