Spørgsmål ang. buskestørrelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
4 svar
1 synes godt om
28. november 2014

Nadia&Daniel

Jeg er typen som køber tøj på tilbud - så kommer mit spørgsmål.

Jer med børn som bruger 116 (H&M - 5-6 år) - har de det okay med at det er bukser med elastik og ikke lynlås/knap(per)??

Laura har altid gået med denne type bukser (med elastik), og lige pt. bruger hun 104 (110 er allerede købt og skal tages i brug lige om snart) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2014

vitapigen

Nu er mit barn så kun 3 år og bruger 110/116 og hun bruger kun med elastik... Det skal være så nemt som muligt at gå på toilet og synes de må være rare at have på i børnehave... Hun bruger rigtig meget tullebukser

Anmeld

28. november 2014

Nadia&Daniel

vitapigen skriver:

Nu er mit barn så kun 3 år og bruger 110/116 og hun bruger kun med elastik... Det skal være så nemt som muligt at gå på toilet og synes de må være rare at have på i børnehave... Hun bruger rigtig meget tullebukser

Det er nemlig også min "holdning" til det - så Laura har aldrig haft andet (hun er 4 år) Var bare lidt i tvivl om, 5-6 år er for "gammel" til denne type bukser (mere med hensyn til skole og om det er "baby"-bukser) Men bestiller dem, for det er altså dejligt at have på for hende 

Anmeld

28. november 2014

vitapigen

Nadia&Daniel skriver:

Det er nemlig også min "holdning" til det - så Laura har aldrig haft andet (hun er 4 år) Var bare lidt i tvivl om, 5-6 år er for "gammel" til denne type bukser (mere med hensyn til skole og om det er "baby"-bukser) Men bestiller dem, for det er altså dejligt at have på for hende 

Synes godt at man kan bruge begge dele når man når skolealderen men jeg tror nu nok at din datter for en mening om det, når hun bliver så gammel... Indtil da kan du jo købe det du synes hun skal gå i... De får hurtigt en mening om mode

Anmeld

28. november 2014

Nadia&Daniel

vitapigen skriver:

Synes godt at man kan bruge begge dele når man når skolealderen men jeg tror nu nok at din datter for en mening om det, når hun bliver så gammel... Indtil da kan du jo købe det du synes hun skal gå i... De får hurtigt en mening om mode

Og det er jo "bare" bukser  ellers må hun bruge dem hjemme, hvis hun får et "behov" for lynlås og knapper i skolen  haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.